מי שטס תדיר, יכול לצבור נקודות, או מיילים – כחלק מחברות במסגרת הנוסע המתמיד. המיילים או הנקודות הנצברות, יכולות לאפשר שדרוגים שונים, כמו מחלקה בטיסה, הנחות בדיוטי פרי, העלאה כבודה נוספת למטוס ואף רכישת כרטיסי בונוס. על כן, יש כל מיני דרכים שונות לעשות בהם שימוש, ולהשתמש בהם כמו היו כסף, ולכן, באיזשהו מקום – "לחסוך כסף", על אף, שהן, הנקודות – יכולות להיחשב ככסף, ככל דבר ועניין.
מועדוני נוסע מתמיד
כל מועדון נוסע מתמיד – קובע לעצמו קריטריון לצבירה. בין אם לפי מחיר כרטיס, מרחק טיסה, או שילוב בין השניים. הצבירה יכולה להיות מושפעת מגורמים נוספים – כמו מחלקת הטיסה, ומעמד החבר במועדון. גם לענייני מימוש נקודות/מיילים, לכל מועדון תנאים רלוונטיים, שיכולים להיות מושפעים מהעונה בשנה כמו גם מדרגת החבר במועדון.
מי שטס מעט, לפנאי – ועוד במחלקות זולות, יוכל לאסוף נקודות או מיילים, על ידי כרטיסי אשראי – כמתוך שילוב עם טיסות בחברות תעופה, השייכות לאותה "ברית תעופה".
על טיסות בונוס
טיסות בונוס, שקונים על ידי נקודות ומיילים, יכולות להינתן על בסיס מקום פנוי. ככל שמזמינים מוקדם יותר, כך אפשר לרכוש בפחות נקודות או מיילים. לעתים, הזמנת טיסה בין שבועיים ליומיים טרם הנסיעה, מאפשרת עד 50% חיסכון במיילים/נקודות, על כן, חיסכון "בכסף".
על בתי מלון וסוכנויות להשכרת רכב
אפשר להשתמש במיילים ובנקודות, כדי להזמין במלון. אם בחברת תעופה ניתן לרכוש כרטיסי בונוס – הרי, שבמסגרת שיתוף פעולה של רשתות התעופה עם רשתות המלונות – אפשר לנצל ולממש את הנקודות והמיילים גם באמתחתם. פשוט, יש לבדוק, באילו מלונות ניתן לממש את המיילים והנקודות, כיאה למועדון נתון. כך שאפשר להשתמש במיילים ובנקודות, כדי לחסוך כסף על מלונות.
ואם השימוש במיילים ובנקודות לחיסכון בכספי מלונות הוא יצירתי, הרי שניתן ליישם אותו גם לצרכי השכרת רכב – תלוי, כמובן, בשותפויות פעולה של חברת התעופה עם סוכנויות להשכרת רכבים ברחבי העולם. ובכך, לחסוך כסף, גם עבור אלמנט חופשתי/עסקי זה.
ליהנות ולנוח בטרקלין האורחים
יתרה מכך, אפשר להשקיע את המיילים והנקודות, בהיבט נוסף – שכן, ניתן להחזיק בהן, כדי לקבל גישה לטרקלין אורחים. אם לדוגמה, רוצים לנוח בטרקלין אורחים בנמל תעופה, הרי שיש לכך תנאים – כמו החזקת כרטיס טיסה לחברה עבורה יש חברות מועדון, ושהמעמד במועדון הוא ברמת כרטיס זהב או כסף. לא בהכרח צריך להשקיע נקודות ומיילים כדי באמת להיכנס, אלא פשוט להחזיק במעמד מסוים במועדון, כאמור. איך זה חוסך כסף? ובכן, זה יכול לאפשר לקחת טיסות שיש ביניהן "פער זמן רחב יותר", ולכן הן זולות יותר – ולנוח בנינוחות יחסית בטרקלין האורחים. יתרה מכך, יש שם כיבוד, קפה וכיוצא בזה – וגם לזה יש עלות, שיכולה להתגלם על ידי מה שזמין בטרקלין האורחים.
פשוט למכור אותן
דרך נוספת להרוויח כסף, או לחסוך כסף – כתוצאה משימוש במיילים ובנקודות – היא פשוט למכור אותן. ישנם אתרי אינטרנט, שניתן יהיה לעשות זאת. בסביבות 52,000 נקודות/מיילים לערך ואילך, ניתן להתחיל לקבל הצעות מחיר. אם כי, המחיר יכול להשתנות בהמשך ומה לא. כמות כזו של מיילים ונקודות, יכולה להניב כמה מאות דולרים. כך שבמקום לקחת טיסת בונוס, רכב שכור, חופשה בבית מלון, וכיוצא בזה – אפשר לצבור כסף לדבר מה כזה או אחר.
TAKE AWAYS
מיילים ונקודות יכולות לחסוך כסף, או לאפשר צבירתו – כדרך המימוש שלהן על שלל שירותים
מיילים ונקודות יכולות לאפשר הטבות שונות – כמו טיסות בונוס, גישה לטרקלין אורחים, והטבות מפתיעות שונות
אפשר למכור מיילים ונקודות ולצבור כסף