מי מאתנו לא מצא את עצמו מחפש דילים לחופשות בחו"ל במגוון אתרים ואפליקציות שונות? משווה מחירים, בודק מלונות. הדילים בנויים בצורה מבלבלת ומקשה עלינו לחשב את עלויות הטיול והתקציב אותו נצטרך לטיסה. חברת WhereFor מציגה מהפכה בעולם התיירות והופכת את היוצרות, בעזרת מערכת אינטראקטיבית, WhereFor פורסת עבורכם את מפת העולם ומציעה לכם חופשות לפי התקציב שלכם. קראו איך זה עובד.
מה שתקבעו, זה מה שתקבלו
דמיינו מבצע לזנזיבר, 800 ₪ לשבוע, נשמע מדהים? אין ספק! אך האם זה כולל טיסות? כמה כוכבים בית המלון? ועוד צריך להוסיף הוצאות נלוות וכו. מבצעים כאלו מסנוורים אותנו וגורמים לנו לרכוש חופשה מבלי לשקלל באמת מה תהיה העלות הסופית של החופשה.
באתר WhereFor , תתבקשו להזין את גובה התקציב המקסימלי (טיסה+בית מלון), תאריכי החופשה ומס' הנפשות. מכאן המערכת תחפש בכל רחבי העולם אפשרויות חופשה עד גובה התקציב המקסימלי שהזנת ותציג עבורכם את התוצאות על גבי מפת העולם.
WhereFor – איך מזמינים חופשה?
כנסו לאתר של WhereFor בכתובת (play.wherefor.com), במסך הראשי תוכלו לקבוע את פרטי החופשה שאתם מעוניינים, מס' הנוסעים, תאריכים ותקציב מקסימלי.
לאחר מס' שניות, המערכת תחפש עבורכם את כל אפשרויות הנופש אשר תואמות את פרטי החופשה שהזנתם בכל העולם! גם במדינות שאפילו לא שיערתם שעונות לתקציב שלכם. בסיום החיפוש, המערכת תציג עבורכם את הפרטים על גבי מפת העולם ותוכלו לקבל מבט מהיר לפרטי החופשה בלחיצה על יעד הטיסה.
בחירה של יעד מסוים תציג עבורכם את שלל הקומבינציות האפשריות, חשוב לציין שהמערכת תמיד תחפש את המלון היוקרתי ביותר לצד הטיסה הזולה ביותר. שכן זוהי הבקשה של מרבית הנוסעים לחו"ל.
במידה ומצא חן בעינכם הדיל שהוצג לכם, תהליך ההרשמה די פשוט וסטנדרטי, בוא תדרשו למלא את פרטי הנוסעים כפי שמופיע ובדרכון ולהזין את פרטי כרטיס האשראי.
שורה תחתונה
עולם התיירות מבוסס בעיקר על יכולות שיווק אגרסיביות של חברות התעופה ובתי המלונות, יעדים הפכו להיות פופולאריים בעיני הישראלים בעיקר בזכות שיטות שיווק כאלו ואחרות ואילו יעדים פחות מוכרים אינם מוצאים ללקוח בתדירות גבוהה כל כך.
תכנון חופשה על פי תקציב משחרר אתכם מהעול של חיפוש אחר דילים כאלו ואחרים ופותח בפניכם עולם שלם "תרתי משמע", השתמשו באתר WhereFor בחופשה הבאה שלכם ואולי תמצאו את עצמכם ביעד אקזוטי וחדש עבורכם. רק אל תשכחו לשלוח לנו גלויה ?