אמריקן אקספרס ומועדון יחד משלבים כוחות ומעניקים שלל הטבות

  • צוות שקל
  • מרץ 9, 2022
  • 3 דקות קריאה
  • צפיות

תוכן עניינים

הרשמו לניוזלטר והישארו מעודכנים!
בקצרה...
מועדון יחד ואמריקן אקספרס חברו על מנת להשיק כרטיס אשראי יוקרתי לשירות איגוד הרופאים בישראל.

אמריקן אקספרס מועדון יחד, הוא למעשה כרטיס אמריקן אקספרס BUSINESS זהב, המותאם לאוכלוסיית יעד מסוימת – חברי מועדון יחד – שהם חברי ההסתדרות הרפואית בישראל, יחד עם בני/בנות זוגם הבוגרים מ-18 שנה.

האם מדובר בכרטיס בינלאומי?

על הכרטיס: ובכן, הוא בינלאומי. אפשר לבצע עסקאות, כמו גם למשוך מזומנים מכספומטים – הן בישראל, והן מחוצה לה. כאשר ישנו שימוש בכרטיס בחו"ל, אפשר להגדיר מועד קבוע לחיוב חודשי לרכישות בחו"ל. כך, שלא יהיה עניין לשלם ריבית או הצמדה על אותן רכישות.

האם ישנם דמי כרטיס?

אם מדברים על דמי הכרטיס, הרי שהם דומים לאלו של כרטיסי BUSINESS זהב – דהיינו, עומדים על 22.29 ₪, אם כי זה כמובן יכול להשתנות וניתן לבדוק באתר הרשמי כמו גם בתנאי העסקה. ישנם כרטיסי אמריקן אקספרס שעולים פחות – כמו אמריקן אקספרס ירוק וכחול – שכן, הם עולים כמה שקלים פחות – ועם זאת, לא מדובר באותה אוכלוסיית יעד לכרטיס, ועל פי כן – אפשר לצפות שגם ההטבות והמאפיינים לעסקאות עם הכרטיס, יהיו שונות – לפחות במידת מה.

האם ניתן לקבל פטור על דמי הכרטיס?

בהקשרים ובתנאים מסוימים – אפשר לקבל פטור על דמי שימוש בכרטיס. התנאים הללו, הם סכומי שימוש. מי, שלדוגמה, מחייב עם הכרטיס שלו – סכום של 12,000 ₪ (ומעלה), יכול לקבל פטור חודשי, מדמי השימוש – לחודש העוקב. כך שזו כבר הטבה חמודה.

האם ישנה הטבת חברי מועדון יחד?

ועם זאת, עקב כך שמדובר בכרטיס שחבר למועדן יחד – הרי שחברי מועדון יחד, מקבלים פטור מלא, בכל מקרה, מדמי הכרטיס – בשלוש השנים הראשונות להנפקתו. כך שלא משנה כמה יהיה סכום החיוב שלהם – הם לא ישלמו את דמי הכרטיס באותה תקופה לפי תנאי ההסכם.

מידע בנידון הטבות כפולות

כשזה נוגע להטבות הכרטיס – הן יכולות להיות כפולות, שכן מדובר בכרטיס שלעצמו יש הטבות (זהב BUSINESS), כמו גם השייך למועדון – שנושא עימו גם כן הטבות. ההטבות שנכללות בהקשר של מועדון יחד כוללות הנחות ברכישות בבתי עסק, רשתות שיווק, אטרקציות, נופש בארץ ובחו"ל וכיוצא בזה. וזה למעשה גם סוגי ההטבות שבכל מקרה אפשר למצוא בכרטיסים אחרים של אמריקן אקספרס, לסוגיהם. אם כי, מתבקש לבדוק אם באמת נכון הדבר ויש הטבות שמגיעות משני המוקדים – אמריקן אקספרס ומועדון יחד.

האם ניתן לצבור נקודות?

בכרטיס זה, בשונה נגיד מאמריקן אקספרס כחול – ישנה אפשרות להצטרף ל-MEMBERSHIP REWARDS – מה שמאפשר לצבור נקודות, על ידי רכישות. את הנקודות ניתן להמיר בהנחות, עבור עסקים שנמצאים בשותפות עם אמריקן אקספרס. בין אם מדובר על אל על, דלתא, הילטון – וכיוצא בזה. ניתן להתמיר את הנקודות בקופוני הנחה, הן על תכשיטים, הן על כרטיסי טיסה, שירותי מלונאות – וכיוצא בזה.

עזרה בקבלת הטבות בעולם

שירות נוסף הניתן למחזיקי הכרטיס, הוא זה של GOLD TRAVEL SERVICE – שיכול לעזור בלקבל ולאפשר הטבות והנחות שונות במדינות שונות בעולם. כנראה גם כן, בהתאם לשותפויות קיימות, או לפי נוסח אחר מתאים.

הכוונה וייעוץ, כמו גם הזמנת כרטיסים

שירות נוסף למחזיקי הכרטיס, נקרא GLOBAL ASSIST והוא שירות קונסיירז", המאפשר לקבל הכוונה וייעוץ, כמו גם שירותי הזמנת כרטיסים (ללא עמלה, אם כי בהתאם לתנאי השירות שחשוב לדעת ולהבין כדי לוודא), ולקבל מידעים לגבי אטרקציות, השכרת רכב, מסעדות, הופעות – וכיוצא בזה. השירות זמין 24/7.

ביטוח נסיעות

במצבים מסוימים אפשר גם לקבל ביטוח נסיעות ללא תשלום – אם כי, כדאי להתייעץ עם סוכן ביטוח כדי לראות מה הוא מכסה, ובאילו תנאים – ובאם זה כדאי לקחת ולהפעיל אותו, או עדיף ביטוח מחברת ביטוח.

שלל הטבות

בנוסף, מחזיקי הכרטיס יכולים לקבל הנחות קבועות במעמד החיוב, שיכולות להיות גם בין 2-10% (בהתאם לתנאי השימוש וכו'), במגוון בתי עסק בארץ, כמו גם הטבות 1+1 בבתי קולנוע (בהתאם לתנאי שימוש וכו'), ועל שלל דברים אחרים.

טיפים לשוקלים להחזיק בכרטיס

  1. האם יש אפשרות לקבל חברות במועדון יחד? שכן זה חלק מתנאי הכניסה
  2. להשוות בין כרטיסים שונים – בתוך אמריקן אקספרס ומחוצה לה -כדי לראות אם ההטבות הקיימות אכן הרלוונטיות מכולן
  3. להתייעץ על האספקט הביטוחי עם סוכן ביטוח ולקבל בהירות לכדאיות
Picture of צוות אתר שקל

צוות אתר שקל

אהלן, אני אבי, היזם שמאחורי אתר שקל. אני בונה ומתחזק אתרים בתחום הפיננסי וכלכלי מתוך תשוקה לסייע לכמה שיותר קוראים להבין בתחום. אם אתם רוצים לקרוא עלי יותר, מוזמנים לעשות זאת בעמוד “עלינו”.

תשואה בגמל להשקעה*
% 0 +
חשבנו שתאהבו לקרוא גם
  • 3 דקות
  • צפיות
כמה הון עצמי למשכנתא צריך? הסבר פלוס מחשבון הון עצמי למשכנתא
רכישת דירה היא אחת ההחלטות הכלכליות הגדולות והחשובות בחיינו. משכנתא היא מקור...
  • 3 דקות
  • צפיות
ביטול כרטיס אשראי: מה התהליך?
בין אם אבד או נגנב לכם כרטיס אשראי או שאתם באמצע תהליך...
  • 4 דקות
  • צפיות
רייזאפ (RiseUp) המדריך המלא ו-35 ימים בחינם
אם אתם גם מתקשים לעשות סדר בבלאגן הכלכלי שסביבנו, בין עליות המחירים...
זה לא מכובד להעתיק
הרשמו לניוזלטר המשובח שלנו :)

קבלו מאיתנו טיפים מעולים לחיסכון, צרכנות והתנהלות חכמה עם הכסף שלכם למייל.