[מדריך] אפליקציה תשלום והעברת כסף: Bit, Pepper Pay ו-PayBox

  • צוות שקל
  • פברואר 7, 2022
  • 2 דקות קריאה
  • צפיות

תוכן עניינים

הרשמו לניוזלטר והישארו מעודכנים!
בקצרה...
גם אתם בוודאי לא זרים לאפליקציות השונות לניהול כסף בשוטף, אך אם גם אתם שואלים "כמה כסף אפשר להעביר בפייבוקס?" או "מה הסכום המקסימלי לקבל בביט בשנה? אז המאמר הזה הוא בשבילכם.

בימינו, לא צריך להעביר כסף מיד ליד, אלא אם כן רוצים – אפשר להעביר כסף מטלפון לטלפון, דרך אפליקציה ייעודית. בין אם מדובר ב- Bit, PayBox או Pepper Pay, ואחרות, הרי שיש אפשרות להחליט למי רוצים להעביר כסף, ולשלוח לו דרך הנייד.

מה השימוש של אפליקציה להעברת כסף?

ניתן להעביר כסף לחברים, למשפחה, ולכל אחד בעצם – בין אם רוצים לאסוף כסף למען מפגש (בחלק מהאפליקציות, כמו פייבוקס, ניתן לייצר "קבוצה", בה כולם יכולים לתת את הכסף שלהם עבור האירוע, ולהוסיף אותו "למאגר", או למארגן), או לשלם לבייבי סיטר וזה קל יותר מלהעביר מזומן. כל שמתבקש, זה להתקין את האפליקציה, להגדיר אמצעי תשלום ואמצעי קבלה (שזה למעשה כרטיס אשראי וחשבון בנק, או דבר מה אחר), ושולחים תשלום, או בקשה לתשלום.

איך מעבירים כסף באפליקציה שכזו?

כך שהשלב הראשון, זה להוריד את האפליקציה מחנות האפליקציות. מתבקש לחפש את השם שלה בחנות הייעודית, בטלפון של המשתמש. לאחר שמורידים, פותחים, ומתחילים בתהליך ההרשמה.תהליך ההרשמה יבקש לאמת את מספר הטלפון, על ידי קבלת מסרון והזנת הקוד שמופיע במסרון – לתוך מסך ההרשמה. מסך ההרשמה יבקש הזנת פרטים אישיים:

  1. שם פרטי ומשפחה
  2. מספר תעודת זהות
  3. אולי אפילו כתובת אימייל
    וכיוצא בזה.

תהליך ההרשמה יבקש גם להגדיר, כאמור,

  1. כרטיס אשראי
  2. מספר חשבון בנק

כעת ניתן לבחור למי להעביר כסף. ניתן לעשות חיפוש של איש הקשר, כפי שהוא שמור אצלנו בטלפון – ואם האפליקציה מותקנת, גם מצידו, יהיה ניתן להעביר לו את הכסף. אם היא לא, אפשר שהוא יקבל מסרון עם קישור להורדת האפליקציה.

עם שליחת הכסף, ואישורו על ידי הצד השני – כרטיס האשראי הרשום בחשבון, יחויב. עם קבלת הכסף, חשבון הבנק שנרשם באפליקציה – יכול לקבל זיכוי. באפליקציה כמו זו של PayBox, הכסף שנכנס יכול להיות במעין חשבון פנימי, שאפשר למשוך מתוכו כספים, רק אם מבקשים – והם יועברו לחשבון הבנק.

איך מתחילים את השימוש?

כדי להצטרף, כאמור – כל שמתבקש זה להחזיק בטלפון נייד, אפליקציה מתאימה, במשתמש רשום לשימוש בחשבון, בכרטיס אשראי ובחשבון בנק. לא צריך לבחור באפליקציה שהיא מבית היוצר של הבנק האישי בו מאוחסנים החשבונות שלנו. כלומר, אם יש לנו בנק שייצר אפליקציה מסוימת להעברת כספים, אנחנו יכולים להשתמש דווקא באפליקציה אחרת, שבנק אחר ייצר – אם כך אנחנו מעוניינים. כמו גם, ביכולתנו לעשות שימוש – בכולן יחדיו.

תנאים בהעברת כספים

כל עוד יש לשני הצדדים את אותה אפליקציה – העברת הכסף יכולה להתרחש ביניהם. לכל אפליקציה יש הגבלה על העברת כספים. בפייבוקס לדוגמה ניתן לשלוח עד 1,500 ₪ ביום, -7,500 ₪ ביום. לעומת זאת, ניתן למשוך עד 50,000 ₪ בשנה. לא ניתן להחזיק בארנק הפנימי, יותר מסכום של 25,000 ₪ ברגע נתון – אלא אם כן ישנו את זה בקריאת שורות אלו.

בביט לעומת זאת, ניתן להעביר 3,600 ₪ ביום, -12,000 ₪ בחודש. ובפפר פיי, מדובר על עד 2,000 ביום, ו-6,000 ₪ בחודש.

מילה לגבי עמלות
ולגבי עמלות – נכון להיום אין עמלות שימוש על העברת כספים באפליקציות אלו.

בשורה התחתונה

  1. אפליקציות תשלום הן דרך להעברת כסף בין אנשים
  2. הן עובדות כאשר לכולם יש את אותה אפליקציה
  3. צריך להירשם עם פרטים אישיים, ולרשום כרטיסי אשראי וחשבונות בנק
  4. לכל אפליקציה יש מגבלות בכמויות העברת הכספים שלה
  5. אפשר להשתמש באפליקציות כדי לשלם לנותני שירות, כמו גם להעביר כספים בין חברים וקהילה
Picture of צוות אתר שקל

צוות אתר שקל

אהלן, אני אבי, היזם שמאחורי אתר שקל. אני בונה ומתחזק אתרים בתחום הפיננסי וכלכלי מתוך תשוקה לסייע לכמה שיותר קוראים להבין בתחום. אם אתם רוצים לקרוא עלי יותר, מוזמנים לעשות זאת בעמוד “עלינו”.

תשואה בגמל להשקעה*
% 0 +
חשבנו שתאהבו לקרוא גם
  • 3 דקות
  • צפיות
כמה הון עצמי למשכנתא צריך? הסבר פלוס מחשבון הון עצמי למשכנתא
רכישת דירה היא אחת ההחלטות הכלכליות הגדולות והחשובות בחיינו. משכנתא היא מקור...
  • 3 דקות
  • צפיות
ביטול כרטיס אשראי: מה התהליך?
בין אם אבד או נגנב לכם כרטיס אשראי או שאתם באמצע תהליך...
  • 4 דקות
  • צפיות
רייזאפ (RiseUp) המדריך המלא ו-35 ימים בחינם
אם אתם גם מתקשים לעשות סדר בבלאגן הכלכלי שסביבנו, בין עליות המחירים...
זה לא מכובד להעתיק
הרשמו לניוזלטר המשובח שלנו :)

קבלו מאיתנו טיפים מעולים לחיסכון, צרכנות והתנהלות חכמה עם הכסף שלכם למייל.