מועדון הצרכנות הוט – מקום לצרכנים חכמים. נקודה

  • צוות שקל
  • פברואר 8, 2021
  • 3 דקות קריאה
  • צפיות

תוכן עניינים

הרשמו לניוזלטר והישארו מעודכנים!
בקצרה...
מועדון הצרכנות הוט פונה לקהל הצרכנים בארץ ומציע הזדמנויות רכישה במחירים מפתיעים. כיצד המועדון עובד ואיך ניתן להצטרף? ריכזנו עבורכם את כל מה שחשוב לדעת

מתוך מטרה לגבש כוח קנייה של ציבור רחב, ומתוך רצון לקדם את כוחו של הצרכן האחד במסגרת קבוצת צרכנים גדולה – הוקם מועדון הצרכנות הוט.
הרעיון בבסיס של מועדון הצרכנות הוט הוא להעניק לצרכן היחיד אפשרות לערוך משא ומתן בנוגע למחירים ולהנחות אל מול חברות קטנות כגדולות.

האנשים שמאחורי מועדון זה מודעים לעובדה כי לצרכן הפרטי אין כוח של ממש אל מול שלל בתי העסק שבו הוא קונה ואין באפשרותו להתמקח על מחירים ולהוביל הנחות משמעותיות, בין אם מדובר ברכישה בסופר מרקט ובין אם מדובר בקניית רכב.

בדיוק מסיבה זו מועדון הצרכנות הוט הוקם: מתוך יצירת מועדון של צרכנים, התאפשרה היכולת לבקש הנחות משמעותיות שיכולות לחסוך לכל משק בית אלפי שקלים בשנה.

נסביר קצת מה היתרונות של מועדון זה ומה הופך אותו לכל כך משתלם.

מהו מועדון הצרכנות הוט?

מועדון הצרכנות הוט מעניק ללקוחותיו הנחות בכל קנייה ביותר מ-13,000 חנויות ובתי עסק ברחבי הארץ. הוא הוקם בשנות התשעים, תחילה כקבוצה של כ-650 עמיתים ושל 50 חברות וחנויות. אט אט המועדון צבר תאוצה וכיום הוא עומד על 200,000 עמיתים שנהנים מחיסכון מדי שנה.

מה הרעיון מאחורי מועדון הצרכנות הוט?

המטרה מאחורי מועדון צרכנות היא בראש ובראשונה ליצור כוח קנייה: הכוונה היא ליצור קבוצה גדולה של צרכנים שיחד יכולים להוביל להוזלה משמעותית של יוקר המחיה. מטרה זו יכולה להתממש הודות ליוזמה עסקית שמקיימת שיתופי פעולה בין הצרכן לבין הספק. כך אפשר להעניק לעמיתים של המועדון זכויות והטבות שלא היו יכולים להשיג לולא ההצטרפות לקבוצה של כוח קנייה משמעותי.

כמה אפשר לחסוך עם מועדון הצרכנות הוט?

ברמה השנתית כל משפחה יכולה לחסוך כ-5,000 ש״ח לפחות בקניות השגרתיות. ברכישות גדולות יותר מדובר כמובן בסכומים גדולים יותר: למשל, בקניית רכב הלקוח של מועדון הצרכנות יכול לחסוך כעשרת אלפים ש״ח, בקניית דירה מדובר בסכום של כ-150,000 ש״ח.

איך אפשר למצוא אילו הטבות מציע מועדון הצרכנות הוט?

האתר והאפליקציה של מועדון הצרכנות מציע ממשק נגיש ופשוט כדי לאפשר לכם לראות את שלל ההטבות. כל שצריך לעשות הוא לבחור קטגוריה או איזור בו תרצו למצוא הטבה – החל מהנחה במסעדה, וכלה בהטבות בלקיחת הלוואות מהבנק.

אילו הטבות והנחות מציע מועדון הצרכנות הוט?

ישנן ארבע קטגוריות מרכזיות שמסווגות את מגוון ההטבות של המועדון. תחת כל אחת מהן ישנן תת קטגוריות. נפרט כמה דוגמאות:

  1. אופנה ואקססוריז: הנחות ברכישת בגדים, נעליים, תכשיטים, משקפיים והלבשה תחתונה. תוכלו למצוא מוצרים לילדים ולמבוגרים גם יחד.
  2. אטרקציות ותיירות: הטבות בבתי המלון של הרשתות הגדולות, לדוגמת ישרוטל וקראון פלאזה, והנחות בבתי מלון בוטיק ברחבי הארץ. בנוסף, תוכלו למצוא הנחות ברכישת כרטיסי טיסה ודילים בחו״ל.
  3. בריאות, טיפוח וספורט: הנחה ברכישת מכשירי כושר ביתיים, או הנחות על ציוד ספורט. בנוסף, קטגוריה זו כוללת הנחות על רכישת מוצרי בריאות, מוצרי פארם ושירותים לגיל השלישי.
  4. גרנדטק: קטגוריה זו מציעה שלל הטבות על מתנות או קנייה ביתית של צמחים, פרחים, עציצים ומוצרי גינון ביתיים.

למעט קטגוריות אלו ישנן הטבות שאינן מסווגות תחת קטגוריה אלא תחת האפשרות ״אחר״.

אילו חברות משתתפות במועדון צרכנות הוט?

מה שייחודי במועדון הצרכנות הוט הוא המגוון של החברות המשתתפות עמו פעולה. לא מדובר רק בחברות קטנות המספקות שירותים בסיסיים ברמה השוטפת, אלא גם בחברות הגדולות ביותר:

מועדון הצרכנות הוט הצליח להשיג שיתוף פעולה מצד החברות הגדולות בשוק. בתחומי האופנה מותגים כמו פוקס, טימברלנד, Lee Cooper, טומי הילפיגר, קלווין קליין ועוד. חנויות סופרים ופארם גם הן לוקחות חלק במועדון – לדוגמת מגה בעיר וסופר פארם.
בתחום הטכנולוגיה תוכלו למצוא הנחות על מכשירים ומחשבים של המותגים המובילים, לדוגמת מחשבי Lenovo. בעולם הרכב חברות כמו Hyundai כבר הצטרפו למועדון.

איך מצטרפים למועדון?

כדי לבדוק האם אתם זכאים להצטרף למועדון הצרכנות הוט כל שצריך לעשות הוא להיכנס לאתר או לאפליקציה, להזין את פרטיכם ואת שם מקום העבודה, ולבדוק האם באפשרותכם להצטרף.

הצטרפתי, מה עכשיו?

השלב הבא הוא להנפיק לעצמכם תעודת עמית של המועדון. תוכלו לעשות זאת גם דרך האתר בקלות ובפשטות. את התעודה עליכם להציג במקום העבודה ובכל בת העסק בהם תרצו לקנות ולממש את ההטבות.

Picture of צוות אתר שקל

צוות אתר שקל

אהלן, אני אבי, היזם שמאחורי אתר שקל. אני בונה ומתחזק אתרים בתחום הפיננסי וכלכלי מתוך תשוקה לסייע לכמה שיותר קוראים להבין בתחום. אם אתם רוצים לקרוא עלי יותר, מוזמנים לעשות זאת בעמוד “עלינו”.

תשואה בגמל להשקעה*
% 0 +
חשבנו שתאהבו לקרוא גם
  • 3 דקות
  • צפיות
כמה הון עצמי למשכנתא צריך? הסבר פלוס מחשבון הון עצמי למשכנתא
רכישת דירה היא אחת ההחלטות הכלכליות הגדולות והחשובות בחיינו. משכנתא היא מקור...
  • 3 דקות
  • צפיות
ביטול כרטיס אשראי: מה התהליך?
בין אם אבד או נגנב לכם כרטיס אשראי או שאתם באמצע תהליך...
  • 4 דקות
  • צפיות
רייזאפ (RiseUp) המדריך המלא ו-35 ימים בחינם
אם אתם גם מתקשים לעשות סדר בבלאגן הכלכלי שסביבנו, בין עליות המחירים...
זה לא מכובד להעתיק
הרשמו לניוזלטר המשובח שלנו :)

קבלו מאיתנו טיפים מעולים לחיסכון, צרכנות והתנהלות חכמה עם הכסף שלכם למייל.