הנוסע המתמיד יכול לחסוך לכם הרבה כסף אם תדעו להשתמש בו נכון

  • צוות שקל
  • פברואר 28, 2022
  • 2 דקות קריאה
  • צפיות

תוכן עניינים

הרשמו לניוזלטר והישארו מעודכנים!
בקצרה...
מועדון הנוסע המתמיד כולל הטבות יוצאות דופן, כאלו שתוכלו בעזרתם לטוס כמעט בחינם בכל העולם. גלו כיצד לייעל את השימוש בנקודות נוסע מתמיד שלכם

מי שטס תדיר, יכול לצבור נקודות, או מיילים – כחלק מחברות במסגרת הנוסע המתמיד. המיילים או הנקודות הנצברות, יכולות לאפשר שדרוגים שונים, כמו מחלקה בטיסה, הנחות בדיוטי פרי, העלאה כבודה נוספת למטוס ואף רכישת כרטיסי בונוס. על כן, יש כל מיני דרכים שונות לעשות בהם שימוש, ולהשתמש בהם כמו היו כסף, ולכן, באיזשהו מקום – "לחסוך כסף", על אף, שהן, הנקודות – יכולות להיחשב ככסף, ככל דבר ועניין.

מועדוני נוסע מתמיד

כל מועדון נוסע מתמיד – קובע לעצמו קריטריון לצבירה. בין אם לפי מחיר כרטיס, מרחק טיסה, או שילוב בין השניים. הצבירה יכולה להיות מושפעת מגורמים נוספים – כמו מחלקת הטיסה, ומעמד החבר במועדון. גם לענייני מימוש נקודות/מיילים, לכל מועדון תנאים רלוונטיים, שיכולים להיות מושפעים מהעונה בשנה כמו גם מדרגת החבר במועדון.

מי שטס מעט, לפנאי – ועוד במחלקות זולות, יוכל לאסוף נקודות או מיילים, על ידי כרטיסי אשראי – כמתוך שילוב עם טיסות בחברות תעופה, השייכות לאותה "ברית תעופה".

על טיסות בונוס

טיסות בונוס, שקונים על ידי נקודות ומיילים, יכולות להינתן על בסיס מקום פנוי. ככל שמזמינים מוקדם יותר, כך אפשר לרכוש בפחות נקודות או מיילים. לעתים, הזמנת טיסה בין שבועיים ליומיים טרם הנסיעה, מאפשרת עד 50% חיסכון במיילים/נקודות, על כן, חיסכון "בכסף".

על בתי מלון וסוכנויות להשכרת רכב

אפשר להשתמש במיילים ובנקודות, כדי להזמין במלון. אם בחברת תעופה ניתן לרכוש כרטיסי בונוס – הרי, שבמסגרת שיתוף פעולה של רשתות התעופה עם רשתות המלונות – אפשר לנצל ולממש את הנקודות והמיילים גם באמתחתם. פשוט, יש לבדוק, באילו מלונות ניתן לממש את המיילים והנקודות, כיאה למועדון נתון. כך שאפשר להשתמש במיילים ובנקודות, כדי לחסוך כסף על מלונות.

ואם השימוש במיילים ובנקודות לחיסכון בכספי מלונות הוא יצירתי, הרי שניתן ליישם אותו גם לצרכי השכרת רכב – תלוי, כמובן, בשותפויות פעולה של חברת התעופה עם סוכנויות להשכרת רכבים ברחבי העולם. ובכך, לחסוך כסף, גם עבור אלמנט חופשתי/עסקי זה.

ליהנות ולנוח בטרקלין האורחים

יתרה מכך, אפשר להשקיע את המיילים והנקודות, בהיבט נוסף – שכן, ניתן להחזיק בהן, כדי לקבל גישה לטרקלין אורחים. אם לדוגמה, רוצים לנוח בטרקלין אורחים בנמל תעופה, הרי שיש לכך תנאים – כמו החזקת כרטיס טיסה לחברה עבורה יש חברות מועדון, ושהמעמד במועדון הוא ברמת כרטיס זהב או כסף. לא בהכרח צריך להשקיע נקודות ומיילים כדי באמת להיכנס, אלא פשוט להחזיק במעמד מסוים במועדון, כאמור. איך זה חוסך כסף? ובכן, זה יכול לאפשר לקחת טיסות שיש ביניהן "פער זמן רחב יותר", ולכן הן זולות יותר – ולנוח בנינוחות יחסית בטרקלין האורחים. יתרה מכך, יש שם כיבוד, קפה וכיוצא בזה – וגם לזה יש עלות, שיכולה להתגלם על ידי מה שזמין בטרקלין האורחים.

פשוט למכור אותן

דרך נוספת להרוויח כסף, או לחסוך כסף – כתוצאה משימוש במיילים ובנקודות – היא פשוט למכור אותן. ישנם אתרי אינטרנט, שניתן יהיה לעשות זאת. בסביבות 52,000 נקודות/מיילים לערך ואילך, ניתן להתחיל לקבל הצעות מחיר. אם כי, המחיר יכול להשתנות בהמשך ומה לא. כמות כזו של מיילים ונקודות, יכולה להניב כמה מאות דולרים. כך שבמקום לקחת טיסת בונוס, רכב שכור, חופשה בבית מלון, וכיוצא בזה – אפשר לצבור כסף לדבר מה כזה או אחר.

TAKE AWAYS

מיילים ונקודות יכולות לחסוך כסף, או לאפשר צבירתו – כדרך המימוש שלהן על שלל שירותים
מיילים ונקודות יכולות לאפשר הטבות שונות – כמו טיסות בונוס, גישה לטרקלין אורחים, והטבות מפתיעות שונות
אפשר למכור מיילים ונקודות ולצבור כסף

Picture of צוות אתר שקל

צוות אתר שקל

אהלן, אני אבי, היזם שמאחורי אתר שקל. אני בונה ומתחזק אתרים בתחום הפיננסי וכלכלי מתוך תשוקה לסייע לכמה שיותר קוראים להבין בתחום. אם אתם רוצים לקרוא עלי יותר, מוזמנים לעשות זאת בעמוד “עלינו”.

תשואה בגמל להשקעה*
% 0 +
חשבנו שתאהבו לקרוא גם
  • 5 דקות
  • צפיות
פיצוי על ביטול טיסה: כמה מגיע לכם? ומה אומר חוק ביטול טיסה?
במידה והטיסה שלכם בוטלה או עוכבה אתם כנראה זכאים לפיצוי מחברת התעופה....
  • 2 דקות
  • צפיות
אירופה לכל כיס! 4 יעדי חופשה שישאירו לכם יותר כסף לביזבוזים
חופשה אינה חייבת להיות סיפור יקר במיוחד, אין סיבה לטוס ליעדים הפופולארים...
  • 2 דקות
  • צפיות
הנוסע המתמיד יכול לחסוך לכם הרבה כסף אם תדעו להשתמש בו נכון
מועדון הנוסע המתמיד כולל הטבות יוצאות דופן, כאלו שתוכלו בעזרתם לטוס כמעט...
זה לא מכובד להעתיק
הרשמו לניוזלטר המשובח שלנו :)

קבלו מאיתנו טיפים מעולים לחיסכון, צרכנות והתנהלות חכמה עם הכסף שלכם למייל.