שורה ראשונה – סיקור שירות חבילות ספורט לחו"ל

  • צוות שקל
  • פברואר 2, 2021
  • 2 דקות קריאה
  • צפיות

תוכן עניינים

הרשמו לניוזלטר והישארו מעודכנים!
בקצרה...
לכל אוהד יש את החבורה שלו איתה הוא צופה במשחקי כדורגל החשובים. בין אם אתם עושים על האש או מסתפקים בפיצה ובירה, כולכם חולמים על טיסה למשחק כדורגל מקרוב. אתר שורה ראשונה מציע שירותי חבילות ספורט מוזלות, קראו היטב את סיקור המוצרים והשירות ואולי תטוסו כבר למשחק הקרוב.

שורה ראשונה הינו סוכנות נסיעות המתמחה בחבילות ספורט למשחקי כדורגל ברחבי העולם, החברה מפעילה את השירות דרך אתר האינטרנט שלה ובעמוד הפייסבוק. כמובן שהשירות אינו ייחודי וקיימות חברות נוספות המציעות את השירות, אך ההתמקדות בתחום הספורט וירידה לפרטים היא שהובילה את שורה ראשונה להיות החברה הפופולארית בקרב אוהדי הכדורגל בארץ.

אודות שורה ראשונה

חברת שורה ראשונה הוקמה ב2011 בעיר עומר שבדרום, לצד באר שבע. שורה ראשונה מתמחה במכירת כרטיסים והרכבת חבילות לאירועי ספורט בינלאומיים.

כחלק מהתמחות החברה במשחקי כדורגל גייסה החברה יועצים ומומחים בעלי ידע רב בענף הספורט העולמי תוך אמונה שחבילות ספורט קונים מאוהדים ולא מסוכני נסיעות.

שירותי החברה:

  • כרטיסים למשחקי כדורגל – קיימת אפשרויות לרכוש רק את כרטיס הכניסה למשחק במידה ואתם כבר נמצאים ביעד בו מתרחש משחק, שימו לב שאולי המשחק לא יופיע באתר ולכן מומלץ ליצור קשר עם נציגי החברה.
  • חבילות הכוללות משחק אחד – המוצר הפופולארי של החברה, חבילת נופש ליעדים באירופה הכוללים משחק כדורגל של הקבוצות הגדולות בעולם.
  • חבילות מרובות משחקים – הפרס הגדול של כל אוהד, להספיק מספר משחקים באותו סוף שבוע. אין ספק שזאת החבילה המשתלמת ביותר עבור הלקוחות.
באתר תמצאו מגוון רחב של משחקים מכל הליגות בעולם

שורה ראשונה – פרטי התקשרות

מענה טלפוני : 077-335-5333 בימים א'-ה' בין השעות: 09:00 – 19:00

מייל: [email protected]

אתר האינטרנט: shura1.co.il

החבילות ואפשרויות השדרוג

בעמוד החבילות תוכלו למצוא פירוט מלא את המשחקים המתקיימים בתאריכים הקרובים מכל הליגות. כמובן שתוכלו לסנן בעזרת החיפוש בצד ימין את הקבוצות האהובות עליכם או את התאריכים בהם תהיו פנויים לטוס.

מרגע שבחרתם את החבילה, תרגישו את הירידה לפרטים של שורה ראשונה. מוצגת בפניכם מפה מדוייקת של האיצטדיון עם אפשרויות שינוי ושדרוג של כרטיס הכניסה למשחק. חשוב לציין שמיקום הכרטיס הראשוני כמעט תמיד יהיה מאחורי השער בדרגה 3 (תצטרכו משקפת כדי לראות את רונלדו). לכן אנו ממליצים להקדיש לחלק הזה חשיבות ולשקול שדרוג של הכרטיס.

המלונות המוצעים הם בדרגת 3 כוכבים, חשוב לזכור שבאירופה לא תמצאו את ארוחות הבוקר העשירות שאנו מכירים ממלונות בארץ גם במלונות 5 כוכבים. לכן אוהדים רבים הטסים בקבוצות נוטים להסתפק במלונות הרגילים ולבלות את מרבית הזמן בטיולים בעיר. במידה ואתם טסים עם בת הזוג ו/או הילד אולי תרצו לשקול שדרוג של המלון שיתאים לצרכים של משפחתכם כפי שהייתם עושים בכל נופש משפחתי. אפשרויות השדרוג של המלונות מאוד מגוונות ובהחלט יתאימו לכיסו של כל לקוח.

חסרונות שחשוב להכיר

שינויים בטיסה –  לצערנו לא מצאנו באתר אפשרות לבצע שינויים בהסדרי הטיסות ולכן תצטרכו לפנות בנושא זה למרכז השירות של החברה בטלפון או במייל.

ישיבה יחד –  החברה מתחייבת לזוג כרטיסים צמודים, כלומר במידה והזמנתם 3 כרטיסים ויותר לא תינתן התחייבות לישיבה צמודה יחד. יחד עם זאת החברה מתחייבת על מרחק של עד 3 כיסאות אחד מהשני, כך תוכלו לבקש בנימוס מהאדם היושב בניכם להחליף.

ביטול עסקה – לצד המחיר האטרקטיבי קיים חיסרון, החברה רוכשת את הטיסות והמלונות במחירים נמוכים ממחירי השוק במעמד "Non-Refundable" כך שאין אפשרות לבצע ביטול עסקה. שימו לב ובדקו פעם נוספת את הפרטים לפני שאתם מבצעים עסקה, יחד עם זאת צוות השירות של שורה ראשונה ישמח לסייע בכל בעיה.

הזמנה אחת והתמכרתם

לקוחות שורה ראשונה מעידים בהמלצתם שאת ההזמנה הראשונה שלהם ביצעו עם צוות השירות בזהירות ובקפידה ומאז הנושא הפך להרגל והם החלו לבקר ביותר ויותר משחקים. אז כנסו לאתר, דפדפו בין המשחקים והיעדים, אספו את החברים הטובים ופשוט לכו על זה!

Picture of צוות אתר שקל

צוות אתר שקל

אהלן, אני אבי, היזם שמאחורי אתר שקל. אני בונה ומתחזק אתרים בתחום הפיננסי וכלכלי מתוך תשוקה לסייע לכמה שיותר קוראים להבין בתחום. אם אתם רוצים לקרוא עלי יותר, מוזמנים לעשות זאת בעמוד “עלינו”.

תשואה בגמל להשקעה*
% 0 +
חשבנו שתאהבו לקרוא גם
  • 5 דקות
  • צפיות
פיצוי על ביטול טיסה: כמה מגיע לכם? ומה אומר חוק ביטול טיסה?
במידה והטיסה שלכם בוטלה או עוכבה אתם כנראה זכאים לפיצוי מחברת התעופה....
  • 2 דקות
  • צפיות
אירופה לכל כיס! 4 יעדי חופשה שישאירו לכם יותר כסף לביזבוזים
חופשה אינה חייבת להיות סיפור יקר במיוחד, אין סיבה לטוס ליעדים הפופולארים...
  • 2 דקות
  • צפיות
הנוסע המתמיד יכול לחסוך לכם הרבה כסף אם תדעו להשתמש בו נכון
מועדון הנוסע המתמיד כולל הטבות יוצאות דופן, כאלו שתוכלו בעזרתם לטוס כמעט...
זה לא מכובד להעתיק
הרשמו לניוזלטר המשובח שלנו :)

קבלו מאיתנו טיפים מעולים לחיסכון, צרכנות והתנהלות חכמה עם הכסף שלכם למייל.