איך מארגנים מסיבת רווקות מוצלחת וכמה זה עולה?

  • צוות שקל
  • מרץ 2, 2022
  • 2 דקות קריאה
  • צפיות

תוכן עניינים

הרשמו לניוזלטר והישארו מעודכנים!
בקצרה...
מסיבת רווקות היא כנראה החגיגה הכי חשובה והמהנה שמתוכננת לך, אין ספק שתרצי להספיק הכל ובגדול. אבל האם אפשר לתכנן מסיבת רווקות מבלי לשבור את קופת החיסכון?

שאלה מצוינת. מצד אחד, רוצים לארגן חוויה, מצד שני, רוצים להישאר בתקציב. כך או כך – ערב מיוחד לכלה, וכשזה באמת נוגע ומשמעותי בה – זה נוגע בכולם.

איך יודעים מי להזמין למסיבת רווקות?

כדי להתחיל, אפשר להתייחס לרשימת המוזמנות. אמנם, זו מסיבה של פעם בחיים, או לפחות, רק כמה פעמים בחיים – ועל כן, השיקול. את מי מזמינים? האם מזמינים את כולם, שכן, ככל המרבה הרי זה משובח? או דווקא, את יחידות הסגולה, הנבחרות, אלו שבאמת מהדהדות את התדר של הכלה, של האירוע, של הכוונה לחגיגה?
לדעתנו, אפשר לבדוק, ולהרגיש אינטואיטיבית – "מי מתאימה". זה לא חייב להיות כל הקולגות, כל החברות לספסל הלימודים, כל שכנה, וכיוצא בזה. זה יכול להיות אנשים, שכיף שיהיו שם, שהם באמת מתאימים. וזה לא משהו שמבינים על ידי השכל, אלא על ידי הלב.

אם כי, אפשר שלכלה, מצידה, יש רשימת מוזמנות מוכנה. שאפשר, לכל הפחות, להיוועץ בה.

טיפים לבחירת מועד המסיבה

השלב הבא, או אפילו המקדים למה שתיארנו בפסקה הקודמת – הוא זה של בחירת התאריך. התאריך, יכול להיות סמוך למועד החתונה, כמו גם בסביבות סוף השבוע. מדוע כך? ובכן, אם הכוונה של מסיבת הרווקות, היא לחגוג את הרגעים האחרונים כרווקה… ולאפשר מעין טקסיות של מעבר, בין החופש העלמתי לבין המחויבות של חיים משותפים, הרי, שאם זה יהיה בקרבת הרגע בו המעבר באמת מתרחש – החגיגה תהא אפילו יותר רלוונטית, מאשר אם לאו. ואם אנשים מתכננים לשתות, שזה לא בהכרח המקרה – הרי שסופ"ש יכול להיות נהדר, שכן למחרת הם לא אמורים לעשות יותר מדי דברים.

טיפים למשחק בתקציב עבור מסיבת רווקות

באשר לתכנון התקציב, יהיה דברים שנרצה להחליט עליהם. התקציב יכול להיות נמוך יחסית לחתונה. התקציב יכול ללכת לפי משאלות הלב. כלומר, האם הכוונה ללכת בגדול על סצנה רומנטית בפנטהאוז במדינה אחרת, או על טקס שמאני ביער? שכן, העלויות יכולות להיות בהתאם, ומה שייחשב יוקרתי עבור טקס שמאני, לא יהיה רב מדי עבור מטוס פרטי לפריז, כדי לחגוג את המסיבה במועדון יוקרתי.
על כן, להבין את כוונות הלב, והתקציב שיכול להתבטא בכך.

התקציב יכול לכסות את המקום בו עושים את האירוע, בעיקר אם משלמים כדי לשכור אותו. כמו גם, קישוטים ואביזרים למקום. כמו גם, הפעלות חשפניות, כלומר, חושפניות. שכן, כל "בעל מקצוע" שרוצים להביא יכול להגיע עם שכר טרחה רלוונטי. מעבר לזה, התקציב יכול לכלול מתנה לכלה, אוכל, נשנושים ושתייה קלה (או קשה).

טיפים להפגנת יצירתיות באשר למקום המסיבה

באם המקום יכול להיות ללא עלות, זה כבר מפנה את התקציב לדברים אחרים. כמו לדוגמה, בית של אחת המוזמנות, או יער בטבע, וכו'. באם משכירים מקום, אפשר שתהיה גישה לקריוקי, ג'קוזי, בריכה, סנוקר, בר, וכיוצא בזה. ואם משכירים לופט, הרי שיש כאן אווירה של מסיבה. ויש כאלו שאוהבות את זה. כולל תאורה, הגבה – בלי הגבלת רעש, וכיוצא בזה.

ואם משכירים מקום, או אפילו ישנים ביער, או בבית של חברים – ארגון מקומות לינה יכול לשחרר אנשים מלטפל באלמנט הלוגיסטי הזה. אפשר לשחרר שעונים, ולעשות מה שרוצים כל עוד יש קריאה להשתתף באירוע. וכמובן, מי שרוצה לשתות, וכו' – כנראה יכול פשוט להישאר לישון אחר כך מבלי לנהוג.

עלויות אפשרויות לארגון ומימון מסיבת רווקות

ובכן, ישנם אלמנטים נוספים שנוכל להזכיר, וכו', אלא שנסיים כאן עם רשימה קצרה, של מחירים ועלויות אפשריות, בעניין מסיבת רווקות.

כדי לממן סדנת סושי אפשר לשלם 150-200 ₪ פר אדם יחיד.
כדי לממן מסיבת רווקות בספא – 250-400 ₪, כאשר גם כאן המחיר הוא לכניסה אישית.
כדי לממן הפקת מסיבת רווקות בים – 150-200 ₪ וזה מדבר גם כן עבור אדם יחיד.
כדי לארגן חשפנית 700-1,500 ₪ בעוד המחיר לחשפן יכול להיות דיי דומה.
כדי לארגן ריקודי בטן אפשר שהמחיר יהיה 300-700 ₪ .
וכדי לארגן כמו גם לממן מסיבת רווקות ביאכטה –אפשר שהמחיר יהיה 150-300 ₪ עבור כל משתתף.

Picture of צוות אתר שקל

צוות אתר שקל

אהלן, אני אבי, היזם שמאחורי אתר שקל. אני בונה ומתחזק אתרים בתחום הפיננסי וכלכלי מתוך תשוקה לסייע לכמה שיותר קוראים להבין בתחום. אם אתם רוצים לקרוא עלי יותר, מוזמנים לעשות זאת בעמוד “עלינו”.

תשואה בגמל להשקעה*
% 0 +
חשבנו שתאהבו לקרוא גם
  • 3 דקות
  • צפיות
מכשיר אולטרסאונד ביתי – כל מה שצריך לדעת
מכשיר אולטרסאונד ביתי יכול להציע לכם זמינות נהדרת לבדיקות שכיחות שניתן לבצע...
  • 3 דקות
  • צפיות
מערכת הזדהות ממשלתית לאומית המדריך המלא
צריכים לקבל שירות ממשרד ממשלתי? הגשת דוחות, עדכון פרטים אישיים וכדומה, הכירו...
  • 8 דקות
  • צפיות
וואטסאפ ווב (WhatsApp Web) פרטי ועסקי – מדריך חדש ומפורט
סביר להניח שגם אתם משתמשים יומיים בוואטסאפ דרך הטלפון. הגיע הזמן לעבור...
זה לא מכובד להעתיק
הרשמו לניוזלטר המשובח שלנו :)

קבלו מאיתנו טיפים מעולים לחיסכון, צרכנות והתנהלות חכמה עם הכסף שלכם למייל.