אלי אקספרס (AliExpress) – כך תקנו נכון באלי אקספרס

  • צוות שקל
  • פברואר 8, 2021
  • 3 דקות קריאה
  • צפיות

תוכן עניינים

הרשמו לניוזלטר והישארו מעודכנים!
בקצרה...
אלי אקספרס , אתר הקניות הפופולארי ביותר אשר מציע מוצרים מגוונים במחירים חסרי תחרות, למדו כיצד לרכוש בביטחון ובזול ולהנות מהנחות המוצעות באתר

אחת הדרכים הפופולריות, היעילות והזולות ביותר לעשות קניות היא באמצעות אתר המסחר המוביל אלי אקספרס, בו ניתן לרכוש במהירות, בקלות ובמחירים אטרקטיביים, מגוון אדיר של מוצרים מכל התחומים. על מנת שתוכלו לערוך את הקניות שלכם באתר בצורה מהנה, בטוחה ויעילה, אנו ממליצים לכם לפעול בצורה מסודרת לפי השלבים המפורטים במדריך זה.

אופן ההרשמה לאתר

עליכם להיכנס לכתובת www.aliexpress.com  וללחוץ על לשונית (Account) הנמצאת בצד ימין למעלה ואז לבחור בכפתור ההרשמה (Join). כעת עליכם להזין את כתובת הדואר האלקטרוני המעודכנת שלכם, לבחור סיסמה, לקרוא את תנאי השימוש, מדיניות הפרטיות וללחוץ על כפתור יצירת חשבון. ההרשמה לאתר אינה כרוכה בתשלום וניתן לבצע אותה לאחר שחיפשתם את הפריטים שאתם רוצים לקנות.

לאחר ביצוע ההרשמה לאתר יהיה לכם פרופיל אישי בו עליכם להזין באותיות לועזיות שם פרטי, שם משפחה, כתובת למשלוח, מספר טלפון, מספר כרטיס אשראי. חשוב להפקיד למלא את הפרטים המדויקים כדי שלא יהיו אחר בהמשך בעיות או עיכובים בקבלת המשלוח. הפרופיל האישי ישמש אתכם לביצוע רכישות עתידיות באתר ותוכלו למצוא בו מידע לגבי קופונים, לנהל את ההזמנות שעשיתם, לשנות פרטים אישיים וכדומה.

מבחינת השפה, האתר הוא באנגלית, אולם תוכלו לבחור על אפשרות של תרגום אוטומטי לעברית או לשנות לשפה אחרת לפי נוחיותכם.

זה הרגע לפתוח גמל להשקעה מנצחת! הכסף שלך במקום הראשון >>

חיפוש המוצרים

האתר מכיל היקף אדיר של מוצרים שונים, אותם תוכלו לחפש באתר בשורת החיפוש הראשית או להיכנס לתפריט הראשי ולערוך חיפוש מצומצם יותר לפי קטגוריות ספציפיות. כדי להפחית את תוצאות החיפוש ולהגיע מהר יותר למוצרים הרלבנטיים, מומלץ להשתמש בהגדרות מיון וסינון שיש באתר, כגון טווח מחירים, מותג, דירוג גולשים, משלוח חינם וכדומה.

בחירת המוצרים הטובים ביותר

כדי לבחור את המוצרים הכי טובים חשוב שתקפידו לקרוא בעיון את הפרמטרים הבאים –

תיאור ותכונות המוצר: לגבי כל אחד מהמוצרים באתר יש באותו עמוד אחרי התמונות והמחיר, פרטים ומידע שימושי חשוב לגבי מידות המוצר, הגדלים, החומרים מהם הוא עשוי, צורת השימוש בו, סוגים שונים של מוצרים וכדומה.

מחירים: באתר יש אפשרות להזין את טווח המחירים שמתאים לכם וכן לבחור באופציה של מיון המוצר לפי מחיר עולה או יורד. מומלץ לבדוק אם המחיר כולל דמי משלוח ומס יבוא אישי כדי שתוכלו לדעת את הסכום הסופי, לראות אם זה עומד בתקציב שלכם ולהשוות מחירים.

דירוג הגולשים: כל מוצר מדורג לפי מספר כוכבים מ-1 עד 5 שנקבע על סמך ביקורות של גולשים שרכשו אותו. מומלץ למיין את המוצרים לפי דירוג של לפחות 4 כוכבים כדי שתוודאו שאתם רוכשים מוצר איכותי ששווה את הכסף.

בחירת סוחר אמין

חשוב לשים לב לדגשים הבאים – מהו דירוג המוכר בכוכבים לפי הביקורות מהגולשים. הדירוג מופיע בעמוד של המוצר למעלה או בעמוד הראשי של האתר. מומלץ להתרשם מאחוז הפידבקים החיוביים על הסוחר וכן לבדוק אם הוא קיבל את התווית Top Brand שאומרת שמדובר בסוחר עם דירוג גבוה.

רכישת המוצרים

עליכם להיכנס לעמוד המוצר, לבחור את הפרטים הספציפיים (מידה, דגם, צבע) וללחוץ על אפשרות קנייה עכשיו (Buy Now) או להוסיף לסל הקניות האישי ולהמשיך לחפש מוצרים. ניתן להשתמש בכרטיס אשראי בינלאומי בעל הרשאה מיוחדת לתשלום מקוון.

לא בטוח שקרן ההשתלמות שלך במקום הראשון? כנס לבדוק עכשיו >>

מעקב אחר המשלוח

ישנה אפשרות לעקוב אחר קבלת המשלוח באמצעות כניסה להזמנות שלי ואז ללחוץ על מעקב הזמנה. שם תוכלו להתעדכן לגבי סטטוס המשלוח – מיקום המוצר ,היכן הוא נמצא בדרך, האם התקבל ביעד.

Picture of צוות אתר שקל

צוות אתר שקל

אהלן, אני אבי, היזם שמאחורי אתר שקל. אני בונה ומתחזק אתרים בתחום הפיננסי וכלכלי מתוך תשוקה לסייע לכמה שיותר קוראים להבין בתחום. אם אתם רוצים לקרוא עלי יותר, מוזמנים לעשות זאת בעמוד “עלינו”.

תשואה בגמל להשקעה*
% 0 +
חשבנו שתאהבו לקרוא גם
  • 3 דקות
  • צפיות
מכשיר אולטרסאונד ביתי – כל מה שצריך לדעת
מכשיר אולטרסאונד ביתי יכול להציע לכם זמינות נהדרת לבדיקות שכיחות שניתן לבצע...
  • 3 דקות
  • צפיות
מערכת הזדהות ממשלתית לאומית המדריך המלא
צריכים לקבל שירות ממשרד ממשלתי? הגשת דוחות, עדכון פרטים אישיים וכדומה, הכירו...
  • 8 דקות
  • צפיות
וואטסאפ ווב (WhatsApp Web) פרטי ועסקי – מדריך חדש ומפורט
סביר להניח שגם אתם משתמשים יומיים בוואטסאפ דרך הטלפון. הגיע הזמן לעבור...
זה לא מכובד להעתיק
הרשמו לניוזלטר המשובח שלנו :)

קבלו מאיתנו טיפים מעולים לחיסכון, צרכנות והתנהלות חכמה עם הכסף שלכם למייל.