CashBack / קאשבק – נהנים מהחזר כספי בעבור רכישות באינטרנט

  • צוות שקל
  • פברואר 8, 2021
  • 4 דקות קריאה
  • צפיות

תוכן עניינים

הרשמו לניוזלטר והישארו מעודכנים!
בקצרה...
כולנו אוהבים קניות! לחפש מבצעים ומציאות אלי אקספרס או לרכוש מוצרים שונים באיי ביי אך האם ידעתם שאפשר לקבל החזר מעבר להנחות הקבועות? טרנד הקאשבק הביא איתו הרבה יתרונות והטבות אך גם הרבה אתרים שאינם מומלצים כל כך לשימוש. ריכזנו עבורכם את האתרים המובילים ואת כל מה שחשוב לדעת

עידן האינטרנט הביא אתו שינויים במגוון תחומים, תחום הצרכנות גדל משמעותית בזכות אלפי אתרי קניות שצמחו כמו פטריות אחרי הגשם. אחד היתרונות העיקרים באינטרנט הוא החופש של הצרכן להשוואות מחירים בין האתרים באין מפריע.

הצרכן המודרני פיקח, כך גם אופי הקניות שלו, מפרסמים מדווחים שהתחרות על ליבו של הצרכן המודרני הפכה לקשה מאוד והם מחפשים דרכים נוספות על מנת למשוך את הצרכנים לבצע את הקניות שלהם דרכם.

הטרנד החדש בעולם הקניות באינטרנט נקרא "קאשבק" (CashBack), זהו למעשה נגזרת מהעמלה שמקבל המפרסם מהיצרנים השונים. אותה הוא מעביר לצרכן על מנת לייצר "הנחה" גבוהה יותר מהמחיר הרגיל באתר ובכך לייצר ערך מוסף גבוה אל מול הצרכנים המודרניים והחכמים.

מאיפה מגיע הכסף?

היצרנים והחברות השונות בעולם מוציאות סכומי עתק על שיווק ופרסום על מנת למשוך לקוחות אליהם, אחת הדרכים המקובלות בעולם השיווק נקראת "תוכנית שיתופים".

זה הרגע לפתוח גמל להשקעה מנצחת! הכסף שלך במקום הראשון >>

תוכנית שיתופים למעשה זהו עמלת הפנייה שמקבל המפרסם על כך שהפנה לקוח פוטנציאלי אל היצרנים השונים. חשוב על זה כך, יצא לכם להמליץ לחברים על מסעדה? דמיינו שהייתם מקבלים 50 ₪ מבעל המסעדה במידה וחברים שלכם היו מקשיבים להמלצה שלכם וסועדים אצלו במסעדה.

על תוכנית השיתופים נוסיף את אלמנט הקאשבק, אם נשתמש באותה דוגמא, נניח שהייתם חולקים עם החברים שהפניתם למסעדה את העמלה שקיבלתם מבעל המסעדה, זהו היה קאשבק.

בעזרת הקאשבק יצרתם יתרון לחברים שלכם להגיע דרכם למסעדה כי כך הם קיבלו 25 ₪ הנחה על סך החשבון במסעדה.

אתרים המובילים שמציעים CashBack

הטבות הקאשבק קיימות כבר מספר שנים אך הפופולאריות שלהם ספגה קשיים רבים במדינות מסויימות, לרוב בעקבות בעיות אמון ויכולות טכניות של מעקב אחר מכירות ועמלות בצורה רחבה.

בשנה האחרונה התחזקו מס' מותגים עיקריים החולקים פלח שוק גדול בישראל, נראה שלקוחות מרוצים ועד רגע כתיבת הפוסט הזה לא מצאנו ביקורות שליליות כאלה ואחרות.

קאשבק – Cashback.co.il ציון: (4.5/5)

אתר קאשבק הישראל הינו הראשון מסוגו בארץ, עם מגוון רחב של חנויות ומבצעים, גובה החזרים חסרי תחרות ושירות לקוחות ברמה גבוהה, נראה שאתר קאשבק כאן להישאר ומפעילי האתר עושים זאת בצורה הוגנות עם הצרכנים.

לא בטוח שקרן ההשתלמות שלך במקום הראשון? כנס לבדוק עכשיו >>

השימוש בפלטפורמה של קאשבק קל, נוח ופשוט. כבר בעמוד הבית תמצאו את המבצעים הכי חמים מהאתרים השונים Ebay, Ali Express, Hotels ועוד רבים וטובים.

על מנת לממש את הטבת הקאשבק באחד מהאתרים תצטרכו ללחוץ על כפתור "לקניות באתר" ומכאן הדרך קלה, תוכלו להמשיך ולרכוש באתר כמו שהייתם עושים לפני ולא תדרשו להוסיף קופון או משהו בסגנון. לאחר הרכישה, אתר קאשבק יעדכן אתכם שנוסף לזכותכם סכום קאשבק לחשבון האישי שלכם.

חברת קאשבק הישראלית חתמה על הסכם שיתוף פעולה ראשון מסוגו עם חברת לאומי קארד, לפיו יוכלו לקוחות לאומי קארד להנות מהטבות קאשבק ישירות מאתר לאומי. אין ספק ששיתוף הפעולה הזה יצר באז תדמיתי חיובי למפעילי האתר קאשבק ולקוחות רבים נוספו להשתמש בשירותים שלהם.

  • זמן המתנה לקבלת החזר לאחר קנייה : 90 יום
  • אפשרויות משיכת כסף: העברה בנקאית, PAYPAL
  • גובה ההחזר בEBAY: עד 5%
  • גובה ההחזר בASOS:  עד 10.5%

קאשדו – Cashdo ציון: (4/5)

באתר Cashdo הישראלי תמצאו שלל הטבות קאשבק מעשרות אתרים בארץ ובעולם, האתר מתעדכן בתדירות גבוהה ולכן אנו צופים שהמאגר הטבות רק יגדל.

על פניו הממשק של קאשדו קל לתפעול, תוכלו לדפדף בין המבצעים השונים בלי מאמץ, מה שהופך את החוויה באתר קאשדו למעט ממכרת ?

לגבי גובה ההחזרים, כותבי האתר טוענים שגובה העמלות יכול להגיע ל-עד 30%, שזהו בהחלט הטבה יוצאת דופן אך מחיפוש קצר שעשינו נראה שההטבה הגבוהה ביותר הייתה 18.5% בחברת Dezzal.

זה הרגע לפתוח גמל להשקעה מנצחת! הכסף שלך במקום הראשון >>

לאחר שביצעתם מספר רכישות וקיבלתם זיכוי כספי בגובה הטבות הקאשבק שלכם, תוכלו למשוך את כספכם חזרה לחשבון הבנק שלכם או לחשבון הPayPal שבעזרתו תוכלו להמשיך לבצע קניות.

  • זמן המתנה לקבלת החזר לאחר קנייה : 90 יום
  • אפשרויות משיכת כסף: העברה בנקאית, PAYPAL
  • גובה ההחזר בEBAY: עד 5%
  • גובה ההחזר בasos:  עד 10.5%

דואר ישראל – Post CashBack ציון: (2/5)

דואר ישראל השקיע בשנים האחרונות את כרטיס "ויזה נטען" המאפשר ללקוחות לטעון סכום כסף ידוע מראש ולבצע רכישות באינטרנט בצורה מאובטחת ואנונימית.

מכיוון שכבר היום 99% מהחבילות אשר מוזמנות מאתרי אלי אקספס/איי בי ואחרים מגיעות דרך דואר ישראל ובנוסף אחוז גדול מהקונים כבר משתמשים בכרטיס ויזה נטען מהדואר, השקה של אתר קאשבק נראה כמו צעד מתבקש הן מצד הלקוחות והן מהצד של הדואר.

הפלטפורמה של דואר ישראל מעט מסורבלת ואינה נוחה לתפעול, אך יחד עם זאת קשה להתווכח עם כמות ההטבות במאגר. ההיכרות של הדואר עם החברות השונות אשר שולחות לארץ מקנה לה יתרון עצום לעומת המתחרים.

לקוחות רבים מדווחים שלמרות המוניטין השלילי של דואר ישראל בכל הנוגע לשירות, גובה ההנחות משתלם ולפעמים הם מוצאים את עצמם רוכשים חבילות משלוח עם חברות פרטיות UPS FEDEX וכו.

יתרון נוסף של פלטפורמת הדואר הוא האפשרות למשוך את הרווחים שצברתם לכרטיס הויזה נטען שלכם ולקבל 5% תוספת! זהו בהחלט ערך מוסף משמעותי על פני המתחרים.

לא בטוח שקרן ההשתלמות שלך במקום הראשון? כנס לבדוק עכשיו >>
  • זמן המתנה לקבלת החזר לאחר קנייה : 7-12 שבועות
  • אפשרויות משיכת כסף: העברה בנקאית, PAYPAL, כרטיס ויזה נטען
  • גובה ההחזר בEBAY: 1%
  • גובה ההחזר בasos:  עד 10.5%

Ebates – השחקן הבינלאומי בתחום הCashBack ציון: (5/5)

בארצות הברית תחום הקאשבק מאוד גדול ופופולארי, לאלו מכם שמרגישים בנוח לעבוד מול חברות בחו"ל היינו ממליצים לשקול להיעזר באתר Ebates האמריקאי.

אתר Ebates מדורג במקום 9 בעולם בקטגוריות "קניות וקופונים", העובדה הזאת לחוד מעידה שמדובר באתר גדול ממדים. נוסף לכך ישנם פרסומות רבות של חברת Ebates בערוצי הטלויזיה בארה"ב.

חברת Ebates מדווחת באתר ששילמה כ-14 מיליון דולר (בקירוב) בעמלות קאשבק ללקוחות השונים, בקטגוריות מסוימות העמלות המוצעות באתר Ebates גבוהות יותר מהאתרים הישראלים ובנוסף אפקט הגודל אכן עושה את שלו והמגוון הרחב של חנויות מכפר על גובה העמלות.

  • זמן המתנה לקבלת החזר לאחר קנייה : לא צויין
  • אפשרויות משיכת כסף: צ'ק , PAYPAL
  • גובה ההחזר בEBAY: עד 1%
  • גובה ההחזר בasos:  עד 2.5%

CashBack – מילה אחרונה

על פניו נראה שהטבות קאשבק הינם בסך הכל Win-Win לכולם. בזמן שהיצרנים מקבלים יותר לקוחות ומגדילים מכירות, הצרכנים מקבלים מחירים הוגנים והנחות גבוהות יותר בצורה של הטבת קאשבק. אתרי הקאשבק השונים הינם המפרסמים שמקבלים עמלה באמצע.

נסו לשמור בצד את האתרים הללו ובקנייה הבאה שלכם באיי בי או אלי אקספרס, נסו להשתמש בהטבת קאשבק. בהצלחה ותתחדשו!

Picture of צוות אתר שקל

צוות אתר שקל

אהלן, אני אבי, היזם שמאחורי אתר שקל. אני בונה ומתחזק אתרים בתחום הפיננסי וכלכלי מתוך תשוקה לסייע לכמה שיותר קוראים להבין בתחום. אם אתם רוצים לקרוא עלי יותר, מוזמנים לעשות זאת בעמוד “עלינו”.

תשואה בגמל להשקעה*
% 0 +
חשבנו שתאהבו לקרוא גם
  • 3 דקות
  • צפיות
מכשיר אולטרסאונד ביתי – כל מה שצריך לדעת
מכשיר אולטרסאונד ביתי יכול להציע לכם זמינות נהדרת לבדיקות שכיחות שניתן לבצע...
  • 3 דקות
  • צפיות
מערכת הזדהות ממשלתית לאומית המדריך המלא
צריכים לקבל שירות ממשרד ממשלתי? הגשת דוחות, עדכון פרטים אישיים וכדומה, הכירו...
  • 8 דקות
  • צפיות
וואטסאפ ווב (WhatsApp Web) פרטי ועסקי – מדריך חדש ומפורט
סביר להניח שגם אתם משתמשים יומיים בוואטסאפ דרך הטלפון. הגיע הזמן לעבור...
זה לא מכובד להעתיק
הרשמו לניוזלטר המשובח שלנו :)

קבלו מאיתנו טיפים מעולים לחיסכון, צרכנות והתנהלות חכמה עם הכסף שלכם למייל.