רייזאפ (RiseUp) המדריך המלא ו-35 ימים בחינם

  • צוות שקל
  • אוגוסט 29, 2023
  • 4 דקות קריאה
  • צפיות

תוכן עניינים

הרשמו לניוזלטר והישארו מעודכנים!
בקצרה...
אם אתם גם מתקשים לעשות סדר בבלאגן הכלכלי שסביבנו, בין עליות המחירים ללחץ ודוחק החיים בשגרה, יכול להיות שאתם צריכים שירות חיצוני שיקח ממכם את כאב הראש הזה

אין ספק ששנת 2023 היא אחת השנים הקשות שהמשק הישראלי ידע בשנים האחרונות. לא הספקנו להתאושש ממשבר הקורונה ונכנסנו למשבר כלכלי ברמה עולמית. ההתרחשויות הסוערות בישראל לא ממש תרמו ליציבות הכלכלית, השקל נחלש למול מטבעות כמו היורו והדולר, ומדדים רבים נחתכו באופן משמעותי.

כל זה משפיע על האזרח הקטן שבסך הכל רוצה לסגור את החודש: לשלם שכירות, ולקנות לחם וביצים. אבל המצב הולך ונהיה קשה יותר מחודש לחודש, המחירים של כל המוצרים והשירותים מזנקים בצורה מטורפת, והמשכורת של רובנו לא גדלה בהתאם. אז מה עושים? איך אפשר להסתדר במצב כזה ולהישאר עם הראש מעל המים? אם גם אתם מוטרדים מהשאלות הללו, כנראה שהגעתם בדיוק למקום הנכון. המשיכו לקרוא ותגלו איך אפשר לגמור את החודש במאזן חיובי ועם חיוך על הפנים.

אז מה אפשר לעשות?

קודם כל חשוב להבין, שלאזרח הקטן והפשוט כמונו אין הרבה יכולת להשפיע על דברים גדולים כמו מחירי השכירות או סל המחירים לצרכן. מה שאנו כן יכולים לעשות הוא להיות אחראים על עצמנו, לראות איפה אנחנו יכולים לחסוך, איך אפשר להתייעל מבחינה כלכלית ולהשאיר עוד כסף בכיס שלנו.

אחת האפשרויות, שאותה לא מעט אנשים בוחרים, היא להתייעץ עם מומחים לכלכלת משפחה או יועצים מלווים מסוג כזה או אחר. אפשרות נוספת, שלרוב היא זולה יותר וזמינה יותר היא להתקין אפליקציה ייעודית שמסייעת לנו לחסוך ולדאוג לכסף שלנו. זה בדיוק הרעיון של רייזאפ, לקחת אחריות על עצמנו ולעזור לעצמנו, כי אף אחד אחר לא יעשה את זה!

איך מתקינים את אפליקציית רייזאפ?

רייזאפ היא אפליקציה פשוטה ומאוד נוחה לשימוש, גם לאנשים שפחות מסתדרים עם חידושים טכנולוגיים וכלים מקוונים. אחרי שאתם מורידים אותה למכשיר הפלאפון שלכם תצטרכו להירשם ולחבר אליה את חשבון הבנק וכרטיס האשראי שברשותכם, כאשר כמובן כל התהליך מאובטח ברמה הכי גבוהה שיש כדי למנוע דליפת מידע. ברגע שחיברנו את חשבון הבנק וכרטיס האשראי שלנו לרייזאפ, היא מתחילה לעבוד בשבילנו.

מה אפליקציית רייזאפ עושה בפועל?

השלב הראשוני בעבודה של רייזאפ הוא ניתוח של כלל ההוצאות שלנו, ושל מצב חשבון העו"ש שלנו. רייזאפ בונה בשבילנו תזרים כספי, שזה בעצם הסכום שאנו רוצים להוציא בכל חודש בלי לעבור אותו.

בתחילת החודש אנו מקבלים הודעה שבה יש הערכה מסוימת על ההוצאות בחודש הקרוב. להודעה מצורפת גם המלצה מהו הסכום המקסימלי שאנו יכולים להוציא בחודש הזה. בהמשך יש מעקב שבועי אחרי ההוצאות שלנו.

אפשר לפתוח את רייזאפ בכל רגע ולהבין איפה אנחנו עומדים מבחינת הסכום שאנו יכולים להוציא, והאם הקנייה שחשבנו לעשות נכנסת בתקציב החודשי. המערכת מסתייעת בלמידת מכונה מתקדמת ביותר כדי להבין מהם דפוסי ההוצאות שלנו, ובעצם יכולה להציע לנו דברים מעשיים שאותם אנו יכולים ליישם, ולא זורקת לנו עצות לא רלוונטיות.

באדיבות ערוץ היוטיוב של רייזאפ

שירותים נוספים של רייזאפ

בגדול, השירות שהצגנו בפסקה הקודמת הוא הלחם והחמאה של רייזאפ. זה מה שהיא יודעת לעשות בצורה הכי טובה, והניתוח הזה סופר משמעותי ומסייע להמון אנשים לגמור את החודש.

אבל זה לא נגמר כאן. כל מי שמשתמש ברייזאפ מקבל כמה פעמים בשבוע עדכונים נוספים על מצב ההוצאות הכלכליות שלו, טיפים כלכליים חשובים, תובנות, וגם הצעות מעניינות שיסייעו לו לחסוך עוד קצת. מי שמנוי של רייזאפ אבל בכל זאת לא מצליח להתייעל בצורה טובה יוכל גם לקבל מענה אנושי. האנשים של רייזאפ הם מומחים כלכליים מהמדרגה הראשונה, והם יסייעו למי שמסתבך, להבין בדיוק את הדוחות הכלכליים ולהבין איך אפשר להתייעל.

חוץ מזה, אם הצלחתם לעמוד ביעדים ובהגבלות ששמתם לעצמכם, וגמרתם את החודש עם עודף, אפשר להעביר את היתרה בלחיצת כפתור לחיסכון בקופת גמל.

איך זה עובד ברמה הטכנית?

רייזאפ היא אפליקציית ווב. ואם המשפט הזה היה סינית מבחינתכם, נוכל לספר לכם שהמשמעות שלו היא שאפשר להשתמש ברייזאפ גם ממחשב רגיל ולא חייבים להוריד אותה למכשיר הסלולרי.

אפשר להירשם לרייזאפ מכל מכשיר שיש לו גישה לדפדפן אינטרנט, והיא מתממשקת באופן אוטומטי עם החשבונות הפיננסיות שלכם. כפי שכבר אמרנו, גם אם אתם לא הטיפוסים הכי טכנולוגיים שיש, אין לכם מה לדאוג, המערכת סופר פשוטה וידידותית מאוד למשתמש. כמובן שאם תיתקעו או לא תצליחו לעשות פעולה מסוימת תוכלו לקבל מענה מהיר ויעיל מנציגי השירות של רייזאפ.

למה אני צריך לתת את הפרטים של חשבון הבנק וכרטיס האשראי שלי לרייזאפ?

אחת השאלות שהרבה מאוד אנשים שואלים אותנו, עם לא מעט חששות, נוגעת כמובן לעניין של פרטי האשראי והבנק שלהם. קודם כל זו שאלה מצוינת, כי באמת לא כדאי לתת את פרטי חשבון הבנק וכרטיס האשראי שלנו לכל אחד.

אבל, כדי לנתח את המצב הכלכלי שלכם כל הזמן בצורה הכי יעילה שיש, רייזאפ חייבת להתחבר אליהם באופן ישיר. לצד זאת, כדי שלא תדאגו, נזכיר לכם שכל המערכת של רייזאפ מאובטחת ברמה הכי גבוהה שיש ועומדת בתקני האבטחה הכי מחמירים שיש.

כמובן שרייזאפ לא מבצעת שום שינויים או פעולות בכרטיס האשראי או בחשבון הבנק שלכם, היא בסך הכל מנתחת את המידע ושולחת לכם עדכונים ותובנות לגבי המצב שלכם. 

אז מהם היתרונות של רייזאפ?

לרייזאפ יש לא מעט יתרונות משמעותיים, והיא נחשבת למערכת הכי טובה בתחום של ייעול כלכלי וניהול פיננסי. אז כדי שתוכלו להתרשם ממנה, אספנו לכם כאן כמה מן היתרונות הללו:

  1. חיסכון כלכלי – לפני ואחרי הכל, המטרה העיקרית של רייזאפ היא לחסוך לכם כסף. את זה המערכת עושה בצורה מדהימה, הכי טוב שאפשר. רייזאפ מסייעת ללקוחות שלה לסגור את המינוס, לצמצם את ההוצאות, ואפילו לפתוח חיסכון.
  2. התממשקות עם חשבונות כלכליים בלייב – רייזאפ מתממשקת לחשבון הבנק ולכרטיס האשראי שלנו באופן אוטומטי. אנו לא צריכים להכניס אליה דיווחים על כסף שנכנס או יצא, ולא לרשום בדיוק כמה עלתה לנו הקנייה האחרונה בסופר.
  3. גישה לאנשי מקצוע – לקוחות רייזאפ יכולים להתייעץ מתי שהם רוצים עם מומחים כלכליים ואנשי פיננסים, כך שתמיד יש להם מענה אנושי והם לא צריכים לסמוך על מחשב או על בוט.
  4. עבודה בזמן אמת – רייזאפ מספקת לנו תובנות וייעוץ כל הזמן, וגם ממליצה לנו על צעדים קונקרטיים שאפשר ליישם. היא לא שולחת לנו דיווח בדיעבד שעברנו את תקרת ההוצאות שלנו, אלא מזהירה אותנו לפני שזה קורה.

אז כמה עולה לנו התענוג הזה?

רייזאפ תעלה לכם מחיר מצחיק של 45 ₪ בחודש בלבד. אם אתם לא סגורים על עצמכם, או מתלבטים האם כדאי לכם ללכת על זה, תוכלו ליהנות מתקופת ניסיון של 35 יום שבהם תקבלו את השירות בחינם וללא התחייבות. נזכיר כאן שוב, זה סכום זניח שאתם מוציאים בכל יציאה בלי לחשוב פעמיים, ולהשקיע אותו ברייזאפ זה רווח נקי.

Picture of צוות אתר שקל

צוות אתר שקל

אהלן, אני אבי, היזם שמאחורי אתר שקל. אני בונה ומתחזק אתרים בתחום הפיננסי וכלכלי מתוך תשוקה לסייע לכמה שיותר קוראים להבין בתחום. אם אתם רוצים לקרוא עלי יותר, מוזמנים לעשות זאת בעמוד “עלינו”.

תשואה בגמל להשקעה*
% 0 +
חשבנו שתאהבו לקרוא גם
  • 3 דקות
  • צפיות
כמה הון עצמי למשכנתא צריך? הסבר פלוס מחשבון הון עצמי למשכנתא
רכישת דירה היא אחת ההחלטות הכלכליות הגדולות והחשובות בחיינו. משכנתא היא מקור...
  • 3 דקות
  • צפיות
ביטול כרטיס אשראי: מה התהליך?
בין אם אבד או נגנב לכם כרטיס אשראי או שאתם באמצע תהליך...
  • 4 דקות
  • צפיות
רייזאפ (RiseUp) המדריך המלא ו-35 ימים בחינם
אם אתם גם מתקשים לעשות סדר בבלאגן הכלכלי שסביבנו, בין עליות המחירים...
זה לא מכובד להעתיק
הרשמו לניוזלטר המשובח שלנו :)

קבלו מאיתנו טיפים מעולים לחיסכון, צרכנות והתנהלות חכמה עם הכסף שלכם למייל.