אייר הלפ (AirHelp) – מעכשיו תקבלו כסף בעבור טיסה שהתעכבה או בוטלה

  • צוות שקל
  • מרץ 17, 2024
  • 7 דקות קריאה
  • צפיות

תוכן עניינים

הרשמו לניוזלטר והישארו מעודכנים!
בקצרה...
אין דבר מתסכל יותר מטיסה שהתעכבה או בוטלה. חברת אייר הלפ AirHelp תסיר ממכם את הדאגה ולעשות את כל העבודה הדרושה על מנת להשיג לכם את הפיצוי שמגיע לכם

התעכבה לכם הטיסה או חלילה בוטלה ?  סיפרו לכם שתוכלו לתבוע מאות דולרים פיצוי אך חברות התעופה לא משתפות פעולה ? עכשיו יש למי לפנות! חברת אייר הלפ (Air Help) מתכוונת להגיש את התביעה בשמכם ובמקרה הצורך גם להפעיל עורכי דין.

AirHelp

אין דבר מתסכל יותר מאשר להגיע לשדה התעופה ולראות על הלוח טיסות את המילה Delayed או אפילו גרוע מכך Cancelled.

תחושת הבילבול, התסכול וחוסר הוודאות אל מול נציגי החברה שברוב המקרים לא יודעים יותר ממכם, בהחלט לא צריכה לעבור ללא התייחסות או פיצוי מחברות התעופה אך מה באמת הזכויות שלכם? האם בכל מקרה תקבלו פיצוי? ואיך חברת אייר הלפ (Air Help ) יכולה לעזור לכם?

אייר הלפ (Air Help ) – נתחיל בהיכרות קצרה

לקראת סוף שנת 2018 חברת אייר הלפ הודיעה על תחילת הפעילות בישראל, מבחינת הנוסעים זאת בשורה משמחת מכיוון שלצערנו חברות התעופה הישראליות, טובות ובטוחות ככל שיהיו, לרוב אינן מצליחות לעמוד בזמנים ומעתה יש לנוסעים המתוסכלים למי לפנות.

לצערנו חברות התעופה הזרות לרוב שולחות את הנוסעים המתוסכלים חזרה לאתר האינטרנט או למרכזי שירות הלקוחות ומסרבים לטפל במקרה כבר בדלפק הטיסה ומדוע?

מסתבר שהשיטה עובדת ואחוז נכבד מאוד מהנוסעים מוותר על זכויותיו לקבל פיצוי ממגוון סיבות: משבר שפה, ממשק אינטרנט לא ידידותי, שפה משפטית , עודף בירוקרטיה ולפעמים זה פשוט עיניין של זמן פנוי.

המודל העסקי של אייר הלפ (  Air help) די פשוט ומוכר לנו מתעשיית החזרי המס , במידה ונמצא החזר כלשהו ובוצע בפועל, זכאית חברת אייר הלפ לאחוז מהתביעה על מנת לכסות הוצאות ואולי אף להרוויח סכום סמלי.

אין ספק שמודל עסקי זה מושך ישראלים רבים להשתמש בשירות מכיוון שאינם מרגישים "מנוצלים" אלה דווקא שחברת אייר הלפ בעלת אינטרס זהה לשלהם ולכן תעשה כל שתוכל על מנת להצליח בתביעה.

אייר הלפ (Air Help) – איך מגישים תביעה ?

חברת אייר הלפ תסייע לכם באופן מלא ומקיף בכל מקרה של עיכוב טיסה, סירוב לעלות נוסע או ביטול טיסה.
תצטרכו להיכנס לאתר החברה בלינק הזה , למלא שאלון קצר אשר יעניק לכם באופן מיידי הערכת נזק ראשונית ולאיזה פיצוי אתם יכולים לשאוף לקבל ובמידה ותבחרו לשלוח את התלונה תתבקשו לספק כמה פרטים על הטיסה כגון צילום כרטיס טיסה וכו'.

במהלך השאלון, התרשמנו מאוד מחברת אייר הלפ על היסודיות המופלאה שכן היא נכנסת לכל פרמטר אפשרי על מנת לנפח את גובה התלונה כגון:

  • נזק אלטרנטיבי שנגרם בכך שהגעתם מאוחר לארץ
  • הוצאות כספיות כגון אוכל ושתייה
  • צרכי ביגוד (תינוקות לדוגמא )
  • שיבוש סדר צריכת תרופות
  • הוצאות לינה במקרה צורך

לאחר שתשלחו את המסמכים, תקבלו מספר פנייה אשר תלווה אתכם בכל התהליך ותוכלו לחזור לאתר בכל רגע נתון ולקבל חיווי היכן בדיוק נמצאת התביעה שלכם , מה הסטטוס ומה הצפי?

כמובן שחברת אייר הלפ תדאג לשלוח לכם מיילים מעת לעת בעדכונים משמעותיים בתביעה שלכם.

*חדש* חברת AIRHELP מאפשרת לנו היום לבצע שאילתא נוחה כבר מהאתר שלנו, הזינו את פרטי הטיסה (יעד ומקור) ותוכלו לקבל הצצה מהירה לאפשרות לפיצוי.

הגשת תביעה באייר הלפ – המדריך המלא

למרות שאין לנו אישור כתוב מחברת אייר הלפ שהיא עומדת לתרגם את האתר שלה לעברית על מנת להנגיש אותו עוד יותר לקהל הישראלים, אנחנו מאוד מאמינים שזה עתיד לקרות בקרוב מכיוון שכמעט כל מדינה אליה הגיעה, מופיע ברשימת השפות האפשריות באתר.

אך עד אז, אנחנו לא היינו רוצים שתוותרו על הזכויות שלכם בגלל משבר שפה כזה או אחר ולכן הכנו מדריך מלא כולל צילומי מסך והסברים על מנת שכל אחד מכם יוכל לדרוש את הפיצוי המגיע לו עוד היום!

נמליץ לכם לפתוח את אתר אייר הלפ בחלון נפרד בעזרת הלינק הזה וכך תוכלו לעקוב ולמלא את השאלון יחד עם המדריך המצולם שלנו. בהצלחה!

מתחילים:

מסך הבית, כאן תצטרכו להכניס את יעדי הטיסה, מהיכן טסים לאיזה יעד, בשלב הזה תקבלו חיווי האם הטריטוריה האווירית כלולה בסמכות של חברת אייר הלפ (ב-99% מהמקרים לא תהיה בעיה.. )

אתר אייר הלפ

לאחר מכן תצטרכו לסמן האם הייתה לכם טיסה קונקשן במהלך המסע הכולל.. כלומר במידה וטסנו מניו יורק לישראל ועצרנו בגרמניה לקונקשן והעיכוב היה בין גרמניה לישראל, נצטרך לבחור ראשית במסע הכולל, כלומר ניו יורק עד ישראל ואז להוסיף קונקשן את גרמניה.

אתר אייר הלפ

סיבת התלונה, בשלב זה המערכת מבקשת לדעת מה בדיוק קרה? האם הטיסה התעכבה, בוטלה או שמסיבה כזאת או אחרת סירבו להעלות אתכם על המטוס.
במקרה הזה בחרנו בטיסה שהתעכבה ונצטרך להוסיף את משך זמן המלא של העיכוב במסע שלנו חזרה ארצה. בדוגמא שלנו סימנו 4 שעות.

לאחר בחירת משך זמן העיכוב, נצטרך לסמן מהו הסיבה לעיכוב לפי דברי נציגי חברת התעופה, כלומר אותם אנשים בדלפק ששוחחתם איתם.

האפשרויות לפי סדר ברשימה:

  • Technical Problam – תקלה טכנית (הסיבה הכי שכיחה)
  • Bad Weather Conditions – עיכוב כתוצאה ממזג אוויר קשה
  • Influence by other flights – מושפעים מטיסות אחרות, כלומר שלדוגמא טיסה אחרת התעכבה ויצרה עומס על מסלול ההמראה.
  • Issues with airport – תקלה הקשורה דווקא בשדה התעופה
  • Strike – שביתה של העובדים (לא סביר)
  • No Reason Given – לא נתנו סיבה בכלל
  • Don't remember – לא זוכר (תמיד אפשר לסמן את האופציה הזאת, אך בחירה מדוייקת של הסיבה עוזרת לבנות את הקייס בצורה נכונה יותר)

במקרה שלנו בדוגמא בחרנו ב"תקלה טכנית"

אתר אייר הלפ

פרטים ראשוניים אודות הטיסה וחברת התעופה, בשלב זה רצוי להציץ בכרטיס הטיסה או במסמכים שקיבלתם מחברת התעופה, הטופס חכם וישלים עבורכם את שם חברת התעופה.

במקרה שלנו , לא רצינו להשמיץ חס וחלילה שום חברה ישראלית אז בחרנו בחברת תעופה זרה אבל בדקנו וEl Al נמצאת ברשימה.

בנוסף לשם חברת התעופה, תצטרכו להוסיף את מספר הטיסה הרלוונטי , ואת תאריך הטיסה המקורי (במידה והעיכוב או הביטול שלכם העביר את הטיסה למועד אחר)

אייר הלפ

על מנת להמשיך את התהליך תדרשו להוסיף את המייל שלכם, כך אם במידה ותהליך ההרשמה יעצר באמצע, תוכלו להמשיך מאותה נקודה בעזרת לינק שתקבלו למייל.

אתר אייר הלפ

ברכותינו! שלב הבדיקה הסתיים , במידה והגעתם למסך הזה וישנו וי ירוק בצד שמאל , כלומר שהתביעה שלכם אפשרית! היא עומדת בדרישות הרלוונטיות וניתן להמשיך.

במידה והייתה תקלה (ועשינו כמה סימולציות עד שמצאנו טיסה שלא מתאימה) מגיעים לחלון ידידותי שמסביר בדיוק מה קרה ומה הסיבה.

אייר הלפ

במסכים הבאים תצטרכו למלא פרטים אישיות בנוגע לנוסעים.

בשלב זה תוכלו להוסיף נוסעים נוספים שהיו איתכם בטיסה, שימו לב שכל נוסע נוסף שתצרפו יגדיל את גובה הפיצוי לו תהיו זכאים. אך חשוב לזכור שכל נוסע שתוסיפו יצטרך לאשר במייל שיגיע אליו שהוא אכן חלק מהתביעה שלכם ולכן וודאו שאינכם מוסיפים מכרים רחוקים שפגשתם בטיסה אלה כאלו שאכן ישתפו פעולה.

אייר הלפ

כתובת מגורים, כאן תצטרכו למלא את כתובת המגורים הקבועה שלכם, שימו לב שלא מדובר במלון או AIRBNB  המערכת מכוונת לכך שלא תמלאו כתובת זמנית במהלך הטיול אלה כתובת קבועה.

אתר אייר הלפ

זהו שלב חשוב שבגללו חשבנו לכתוב את המדריך הזה, שימו לב שהמערכת מבקשת כאן את ה Booking Ref

קוראים רבים מזינים את מספר הטיסה כאן בטעות, הכוונה לאישור ההזמנה שביצעתם, בין אם הזמנתם דרך סוכן נסיעות או אתר אינטרנט כגון טרווליסט או גוגל טיסות.

אתר אייר הלפ

שלב המסמכים והחתימות, כאן אנחנו נמליץ לכם להעלות כל מסמך שעולה על דעתכם!
נקודה לזכות חברת אייר הלפ שהממשק שלהם יודע לקבל קבצי PDF , קבצי תמונה ולכן תוכלו לצלם בטלפון שלכם כל דבר שיש לכם מהטיסה, דף מהסוכן נסיעות, כרטיסי טיסה, קבלות מהקפה שקניתם בזמן שהמתנתם ועוד.

העבירו את כל התמונות למחשב ופשוט גררו אותם לאיזור הקבצים.

לאחר מכאן תחתמו עם העכבר בקלות וסיימתם !

שירות AirHelp PLUS – לנוסעים מתמידים, כמונו 🙂

חברת AIRHELP עושה מהפכה של ממש בתחום התיירות, גם אם לא מורגשת כל כך בארץ, נוסעים רבים פוקדים את אתר החברה בכל נסיעה בבדיקה לפיצוי כזה או אחר מחברת תעופה.

מכאן נולד שירות AirHelp PLUS , שהוא למעשה שירות בתשלום שנתי שמאפשר לכם להזין את כל פרטי הטיסות העתידיות שלכם ומערכת AirHelp תעקוב באופן אוטומטי אחרי שינויים בטיסה, זכאות לפיצוי ועוד.

בנוסף לכך תוכלו להנות מכניסה לטרקלינים (מעל ל-1100 נקודות ברחבי העולם) בזמן שאתם ממתינים ועד 600 אירו פיצוי רק בעבור מזוודה שהתעכבה!

התשלום הוא שנתי ועומד על 24 אירו, שלדעתנו כל אדם שטס מעל ל-3 פעמים בשנה, יחזיר את ההשקעה בקלות יחסית.

אנחנו חושבים שהשילוב של טיסות בהזדמנות, יחד עם הכוח והגב של AirHelp PLUS, מייצר עבורנו כוח-על חדש בתחום התיירות של טיסה במחיר הוגן וגב משפטי חזק לטובת תביעת זכויות ופיצוי בנוסף לכניסה לטרקלינין כך שגם אם במידה ואכן נתקלנו בביטול, נוכל לנוח בזמן שהפיצוי שלנו בדרך.

אייר הלפ ( Air Help ) השורה תחתונה

חברת אייר הלפ מסייעת לנוסעים מתוסכלים להשיג את הפיצוי אשר מגיע להם על פי חוק, לכן אין סיבה במציאות שלא להיעזר בשירותים שלה שכן העמלה שלהם תלויה בהצלחה שלהם בתביעה.

יחד עם זאת, ישנו זרם שאינו שמח לשלם לאייר הלפ וזה מובן עד מידה מסויימת. במידה ואתם מומחים בתחום ויש לכם זמן פנוי, ייתכן שתוכלו לעשות זאת לבד (אי אפשר להתחייב כמובן)

אך אם אתם כמונו ויש לכם לוח זמנים די צפוף ואתם מאמינים גדולים בשיטת "שגר ושכח" אז עדיף להיעזר באייר הלפ.

אנחנו נשמח לשמוע תגובות על הצלחות וגם שאלות אם הסתבכתם קצת בתהליך..בהצלחה!

צוות אתר שקל

צוות אתר שקל

אהלן, אני אבי, היזם שמאחורי אתר שקל. אני בונה ומתחזק אתרים בתחום הפיננסי וכלכלי מתוך תשוקה לסייע לכמה שיותר קוראים להבין בתחום. אם אתם רוצים לקרוא עלי יותר, מוזמנים לעשות זאת בעמוד “עלינו”.

% 0 +
תשואה בגמל להשקעה*
חשבנו שתאהבו לקרוא גם
  • 5 דקות
  • צפיות
פיצוי על ביטול טיסה: כמה מגיע לכם? ומה אומר חוק ביטול טיסה?
במידה והטיסה שלכם בוטלה או עוכבה אתם כנראה זכאים לפיצוי מחברת התעופה....
  • 2 דקות
  • צפיות
אירופה לכל כיס! 4 יעדי חופשה שישאירו לכם יותר כסף לביזבוזים
חופשה אינה חייבת להיות סיפור יקר במיוחד, אין סיבה לטוס ליעדים הפופולארים...
  • 2 דקות
  • צפיות
הנוסע המתמיד יכול לחסוך לכם הרבה כסף אם תדעו להשתמש בו נכון
מועדון הנוסע המתמיד כולל הטבות יוצאות דופן, כאלו שתוכלו בעזרתם לטוס כמעט...
זה לא מכובד להעתיק
הרשמו לניוזלטר המשובח שלנו :)

קבלו מאיתנו טיפים מעולים לחיסכון, צרכנות והתנהלות חכמה עם הכסף שלכם למייל.