אליס – מנוע הטיסות לחו"ל הכי מגניב בישראל

  • צוות שקל
  • ינואר 6, 2022
  • 2 דקות קריאה
  • צפיות

תוכן עניינים

הרשמו לניוזלטר והישארו מעודכנים!
בקצרה...
אליס מנוע חיפוש טיסות מציע ממשק קל נוח וחדיש שנועד לסייע לכם בתהליך מציאת טיסה נוחה ומשתלמת.

במדינת ישראל החביבה, מספר מנועים לחיפוש טיסות – שנועדו, כמו גוגל – להעלות תוצאות חיפוש רלוונטיות, באשר למוקד העניין. יש לנו מנועי חיפוש לטיסות כמו בוקינג, טריפ אדוויזר ואחרים – ויש לנו מנוע טיסות "ישראלי", שהושק בשלהי אפריל 2016, בשם אליס. מדוע הוא הכי מגניב? ובכן, גאוות האומה, ומה לא. ומעבר לכך, יש לו מאפיינים שונים, הפעלה פשוטה, תוצאות מרובות, התאמה לישראל, וכיוצא בזה.

פשטות הדבר

דבר שהופך את אליס למנוע לחיפוש טיסות, מגניב, הוא הפשטות. המנוע מאפשר חיפוש באמצעות שדה אחד, בתוספת מאפיינים נוספים מועטים נוספים. שדות נוספים מתקבלים עם המשך התהליך. כך, שהדגש כנראה הוא על פשטות ויעילות. או לפחות, בכל שלב נתון של החיפוש, יש "רק דבר אחד", או מעט, לעשות.

פשטות בחוויית השימוש

ברמת חווית השימוש, שהרי – עם הכניסה לעמוד הבית, ניתן יהיה לחזות בשני שדות למילוי. כמובן, נקודה א', ונקודה ב' – שדה ההמראה והנחיתה, של הטיול. יתרה מכך, ניתן לבצע חיפוש מדויק – דרך תיבת שדות התאריכים, או חיפוש גמיש – המאפשר קבלת תוצאות במנוע החיפוש – על פי התמחור ובחירת המועד המציע את הטיסות במחיר הנמוך ביותר. יתרה מכך, יש שדה להזין את האורך המינימלי והמקסימלי לטיול.

כך שתוצאות החיפוש שיתקבלו, יוכלו להיות ממגוון חבורת תעופה שונות – בין אם מדובר בחברות לואו קוסט בישראל (כמו וויז אייר, ריאן אייר, איזי ג'ט וכו'), ואחרות. התוצאות ממוינות באופן שאמור להיות נוח למשתמשים.

ועל השירות, יש עמלה של שלושה דולרים לכרטיס, מטעם האתר עצמו.

אליס מגייסת כספים

בסך הכל, מדובר על מנוע לחיפוש טיסות – שכתבות ברחבי האינטרנט דיי מהללות, בין השאר, כי אליס, הוא מנוע "משלנו", או כך הן מספרות. בסביבות אפריל 2018, גייסה אליס כמיליון וחצי דולר, זאת לאחר שגייסה מיליארד דולר, עוד בתחילת 2017. הגיוסים התבצעו אל מול חברת תלמה תיירות (למעשה, אליס היא חברת בת של תלמה תיירות), והכספים מתוכו יאפשרו לאליס לשכלל את אלגוריתם החיפוש ושיתופי הפעולה – כמו גם לאפשר ממשק משתמש נעים, יעיל ושמיש יותר.

חיסכון כללי

בעיקרון, הפתרון שאליס מספקת, ברמת הכלים שאפשר להשתמש בהם כדי לצאת לחופשה, או פשוט לטיול – הוא, שבמקום לבלות זמן מה במנועי חיפוש למציאת כרטיסים זולים, להשוואה בין חברות תעופה, להשוואה בין יעדים, מחירים ולוחות זמנים – אפשר לראות הרבה מן המידע הזה, בצורה נגישה, יעילה ופשוטה – או זו לפחות האפשרות שמדברים עליה באינטרנט – דרך מנוע החיפוש של אליס. כמובן, אין זה אומר שאליס עושה זאת יותר טוב מאחרים, אלא שיש לה קיבולת ויכולת מסוימת לעשות זאת, בפני עצמה.

תוצאות החיפוש של אליס

בחיפוש דרך אליס, ניתן למצוא עד ארבעה יעדים במקביל, כך שזו מידה נרחבת של אינפורמציה, וניתן למצוא זאת על פי ספקטרום נרחב של תאריכים, ולשחק עם מספר הלילות בתוך זה. בחיפוש אחד, אפשר לדעת אם המחיר כולל מזוודה, אם הטיסה היא ישירה או לא, ומה התוצאות לגבי טווח של לילות, במקום להשוות לילה-לילה, פשוט להזין את הטווח עצמו בחיפוש.

מערך ישראלי?

נוסף על כך – עקב כך שהחברה ישראלית, כמו גם מערך השירות באתר – נכון להיום, נציגים ישראליים יהיו הכוח התומך ברובד הטכני וכל הנידון להזמנות. הם יהיו זמינים בצ'אט חי, במייל, בפייסבוק, בטלפון, וכיוצא בזה – מרבית משעות היום.

TAKE AWAYS

  1. אליס היא מנוע לחיפוש טיסות ישראלי
  2. צוות האתר יכול להיות מלא בנציגים ישראלים
  3. אליס מציעה אפשרויות השוואת מחירים, טיסות ופשוט קבלת מידע בטווח נרחב, אך בממשק פשטני – על טיסות.
  4. האתר יכול להנגיש מידע על טיסות באופן פשוט, קל ושמיש
  5. אליס מקבלת סיקורים אוהדים, לפי מה שראינו, ברחבי האינטרנט
  6. אליס גייסה כספים רבים, שנועדו לעזור לה לפתח את היכולות הטכניות והשירותיות שלה עוד ועוד.
Picture of צוות אתר שקל

צוות אתר שקל

אהלן, אני אבי, היזם שמאחורי אתר שקל. אני בונה ומתחזק אתרים בתחום הפיננסי וכלכלי מתוך תשוקה לסייע לכמה שיותר קוראים להבין בתחום. אם אתם רוצים לקרוא עלי יותר, מוזמנים לעשות זאת בעמוד “עלינו”.

תשואה בגמל להשקעה*
% 0 +
חשבנו שתאהבו לקרוא גם
  • 5 דקות
  • צפיות
פיצוי על ביטול טיסה: כמה מגיע לכם? ומה אומר חוק ביטול טיסה?
במידה והטיסה שלכם בוטלה או עוכבה אתם כנראה זכאים לפיצוי מחברת התעופה....
  • 2 דקות
  • צפיות
אירופה לכל כיס! 4 יעדי חופשה שישאירו לכם יותר כסף לביזבוזים
חופשה אינה חייבת להיות סיפור יקר במיוחד, אין סיבה לטוס ליעדים הפופולארים...
  • 2 דקות
  • צפיות
הנוסע המתמיד יכול לחסוך לכם הרבה כסף אם תדעו להשתמש בו נכון
מועדון הנוסע המתמיד כולל הטבות יוצאות דופן, כאלו שתוכלו בעזרתם לטוס כמעט...
זה לא מכובד להעתיק
הרשמו לניוזלטר המשובח שלנו :)

קבלו מאיתנו טיפים מעולים לחיסכון, צרכנות והתנהלות חכמה עם הכסף שלכם למייל.